Lakus Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Enighet. De er dårlige filmer. Dårlig laget, rett og slett. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Det er forbløffende hvordan George Lucas i prequel-trilogien klarer å få topp skuespillere til å underprestere så det svir. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 17. mars 2016 Del Skrevet 17. mars 2016 Jeg er enig i at episode 1-3 har sine feil, som tidvis dårlige effekter og en del flatt skuespill, selv om sistnevnte kanskje kan skyldes dårlige replikker og for mye green screen som kanskje gjorde sitt til at skuespillerne ikke alltid klarte å sette seg skikkelig inn i scenene. Jeg syns dóg prequel-trilogien er grei selv om jeg holder med de fleste i at den ikke når opp til episode 4-6. Selv om episode 7 har lånt en del fra spesielt episode 4, som jeg ser mange trekker fram som negativt, syns jeg den er veldig bra og tror de nye filmene kan måle seg klart med de originale hvis det fortsetter i samme sporet. Jeg er også enig i at den beste rekkefølgen å se filmene i er 4, 5, 6, 1, 2, 3, 7. Da ser man den originale trilogien sånn som den er/var og får ikke de store avsløringene (som vel de fleste kjenner til i dag) ødelagt av å se 1-3 først. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Jeg hadde heller aldri sett Star Wars, men så ble jeg lurt til å se alle sammen. Jeg så de i episode rekkefølge, noe jeg tror er bedre enn å se de i rekkefølgen de kom ut. Egentlig ganske absurde filmer, men jeg angrer ikke på at jeg så de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå