Gå til innhold

Ålesund i bekmørke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaså, du har vært på natterangel ?

Bra du tok med kamera, for bildet ble bra det. God balanse mellom det lyse og det mørke, og hvor du i det store og hele har ungått utbrent lys (hvilket er nesten umulig å unngå til en viss grad ved denne type nattbilder).

Dette er for øvrig en type bilder som bør ses i fullstørrelse.

Mvh Ragnar

Lenke til kommentar

Jaså, du har vært på natterangel ?

Bra du tok med kamera, for bildet ble bra det. God balanse mellom det lyse og det mørke, og hvor du i det store og hele har ungått utbrent lys (hvilket er nesten umulig å unngå til en viss grad ved denne type nattbilder).

Dette er for øvrig en type bilder som bør ses i fullstørrelse.

Mvh Ragnar

Tusen takk for finfin tilbakemeldig Ragnar!

Det er utfordrende å ta bilder når det er store variasjoner i lys og mørke i motivet. Sånt må man øve på.:)

Bildet må helt klart sees i full størrelse, på forsida ser det jo helt rævva ut...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig nattbilde , flotte kontraster , masse fine detaljer ,fin komposisjon og fint lys..

Er dette tatt fra trappa opp til Aksla ?

Du å være forsiktig på glatta i mørket ,det er fort gjort å legge seg langflat.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Nydelig nattbilde , flotte kontraster , masse fine detaljer ,fin komposisjon og fint lys..

Er dette tatt fra trappa opp til Aksla ?

Du å være forsiktig på glatta i mørket ,det er fort gjort å legge seg langflat.

Mvh

Alec

Hei Alec!

Jeg er alltid litt ekstra forsiktig når jeg har kamera med! Det gikk bra, har jo rekkverk å holde meg i også. :)

Ja, det er tatt i trappa opp til Fjellstua dette. Trappa er belyst også nå, så en ser godt å gå i mørket.

Tusen takk for fin tilbakemelding! :D

Lenke til kommentar

Hei, Helene..

Et aldeles nydelig bilde, - som et maleri !

Fin komposisjon og utsnitt samt god eksponering.

Sony har i løpet av det siste året presentert flere kameraer i "A"-serien med eksepsjonell ytelse ved svært høy ISO-verdi og gode dynamiske egenskaper, og du har sikkert stor glede av din "A7 R", Helene ! :)

M v h

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...