Fotoskrulla Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Ålesund i bekmørke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Jaså, du har vært på natterangel ? Bra du tok med kamera, for bildet ble bra det. God balanse mellom det lyse og det mørke, og hvor du i det store og hele har ungått utbrent lys (hvilket er nesten umulig å unngå til en viss grad ved denne type nattbilder). Dette er for øvrig en type bilder som bør ses i fullstørrelse. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Jaså, du har vært på natterangel ? Bra du tok med kamera, for bildet ble bra det. God balanse mellom det lyse og det mørke, og hvor du i det store og hele har ungått utbrent lys (hvilket er nesten umulig å unngå til en viss grad ved denne type nattbilder). Dette er for øvrig en type bilder som bør ses i fullstørrelse. Mvh Ragnar Tusen takk for finfin tilbakemeldig Ragnar! Det er utfordrende å ta bilder når det er store variasjoner i lys og mørke i motivet. Sånt må man øve på. Bildet må helt klart sees i full størrelse, på forsida ser det jo helt rævva ut... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Nice shot lady Have a nice weekend, both day and night Best regards Leif Nikon man Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Nice shot lady Have a nice weekend, both day and night Best regards Leif Nikon man Tusen takk mr. Nikonman! ☺ God helg til deg også! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Nice shot lady Have a nice weekend, both day and night Best regards Leif Nikon man Tusen takk mr. Nikonman! ☺ God helg til deg også! U are welcome lady Have a nice weekend further ! Hilsen Leif Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Imponerende Iso egenskaper kan det virke som på dette kameraet, borsett fra det så er jeg svak for nattbilder og dette intet untak :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Imponerende Iso egenskaper kan det virke som på dette kameraet, borsett fra det så er jeg svak for nattbilder og dette intet untak :-) Hei! ISO på dette bildet er 6400, men kameraet går helt opp i 25600! Takk for fin kommentar og hyggelig at du stakk innom! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Nydelig nattbilde , flotte kontraster , masse fine detaljer ,fin komposisjon og fint lys.. Er dette tatt fra trappa opp til Aksla ? Du å være forsiktig på glatta i mørket ,det er fort gjort å legge seg langflat. Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Dette ble kjempefint med så høy ISO og formodentlig håndholdt. Fantastisk by. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Nydelig nattbilde , flotte kontraster , masse fine detaljer ,fin komposisjon og fint lys.. Er dette tatt fra trappa opp til Aksla ? Du å være forsiktig på glatta i mørket ,det er fort gjort å legge seg langflat. Mvh Alec Hei Alec! Jeg er alltid litt ekstra forsiktig når jeg har kamera med! Det gikk bra, har jo rekkverk å holde meg i også. Ja, det er tatt i trappa opp til Fjellstua dette. Trappa er belyst også nå, så en ser godt å gå i mørket. Tusen takk for fin tilbakemelding! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Dette ble kjempefint med så høy ISO og formodentlig håndholdt. Fantastisk by. Hei! Ganske fotogen og fin by dette ja! Jeg tok meg faktisk bryet med å ha stativ denne gangen, regnet med det ble for vanskelig å få til noe håndholdt. Turen gikk alene og med foto som formål.. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Hei, Helene.. Et aldeles nydelig bilde, - som et maleri ! Fin komposisjon og utsnitt samt god eksponering. Sony har i løpet av det siste året presentert flere kameraer i "A"-serien med eksepsjonell ytelse ved svært høy ISO-verdi og gode dynamiske egenskaper, og du har sikkert stor glede av din "A7 R", Helene ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Ikke ei jævla stjerne å se der oope i bekmørtna så det feltet stæler mye oppmerksomhet. Men hva skal en stakkar gjørra da når det var slik det var. Men det blei faktisk fint da jeg scrolla opp og dekket det meste, bare beholdt lyspunktene ute til høyre oppunder bildekant. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg