Vectrex Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 (endret) Hadde tidligere en Dell Isnpiron 8200. Etter noen mnd. slutta viftene bak på Pc`n å funke. Ringte Dell og de kom hjem til meg med ny vifte. Men det hjalp ikke. Måtte skfite ut hele hovedkortet. Nå har jeg en Elitegroup Green 732, og etter å ha hatt denne i ca. 6mnd har viften slutta å svive her også. Er dette et vanlig fenomen for bærbare Pcer? Noen som vet hva dette skyldes? Endret 17. november 2003 av Vectrex Lenke til kommentar
redlionion Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Kanskje dette har med drivere å gjøre. Dersom dette har hendt etter en driver-oppgradering, (i.e. Windows-upgrade), har denne gjerne a) Tatt knekken på vifte-funksjonaliteten b) Effektivisert den Dersom du ikke hører viften noensinne, tyder mye på (a)... Har du foretatt noen driver-oppgraderinger? /**RedLionion*/ Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Tyder mest på ett hardware problem, men det kan være Bios relatert også. Sjekk på produsentens sider om det har kommet noen Bios oppgraderinger til din modell. Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Jeg fant fram en synål som jeg brukte på den Elitegroupe Pc'n. Pirka en del borti vifta. Den stod bare og vibrerte. Plutselig begynte den å gå igjen. Kanskje det rett og slett er støv som tar livet av viftene... Er garantert ikke et softwareproblem hvertfall! Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Det kan jo selvfølgelig skje. Men jeg må si jeg lurer på hvordan du bruker maskinen din, hvis viften stopper pga støv etter bare 6 måneder. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Det skjedde med meg også en gang. Prøv å ta ut evt. hår og støv som har kilt seg fast. Prøv med q tips dyppet i whitespirit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå