albester Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Transmission, Deluge og Utorrent 2.2.1 er vel de klientene som er gode for tiden. Bruker transmisson på macen min, den funker fint også, men den finnest vel ikke til windows ? Lenke til kommentar
albester Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Du får den hastigheten du skal ha i alle andre målinger utenom utorrent og problemet ditt ligger der, som du allerede har kommet frem til selv. Det har ingenting med nabolaget ditt å gjøre. Det jeg tenker TS ville frem til her var om Telenor aktivt strupet Torrent trafikk. Han får nå full fres på torrent trafikken, bare ikke med utorrent? Spørs vel på hvilken port osv det kjører, men tviler på at det ligger noen sperring der. Bruker samme porten i alle torrent klientene jeg har prøvd. Det er vel eneste jeg har endra av instillinger. Det jeg liker med utorrent og qbittorrent er at man kan velge hvor ting legger seg, før nedlasting er ferdig og etterpå. Det er det ikke alle torrent klienter som kan etter det jeg har funnet ut Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Transmission, Deluge og Utorrent 2.2.1 er vel de klientene som er gode for tiden. Bruker transmisson på macen min, den funker fint også, men den finnest vel ikke til windows ? Finnes en uoffisiell versjon til Windows, glemte å nevne Qbittorent, Deluge er også topp. Lenke til kommentar
albester Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Transmission, Deluge og Utorrent 2.2.1 er vel de klientene som er gode for tiden. Bruker transmisson på macen min, den funker fint også, men den finnest vel ikke til windows ? Finnes en uoffisiell versjon til Windows, glemte å nevne Qbittorent, Deluge er også topp. Prøvde Deluge her nå, der starter ikke torrentene å laste ned i det hele, men kan hende det er noe instillinger der som er feil, har ikke endret på noe annet enn hvor torrentene skal lastes ned til Lenke til kommentar
albester Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Transmission, Deluge og Utorrent 2.2.1 er vel de klientene som er gode for tiden. Bruker transmisson på macen min, den funker fint også, men den finnest vel ikke til windows ? Finnes en uoffisiell versjon til Windows, glemte å nevne Qbittorent, Deluge er også topp. Prøvde Deluge her nå, der starter ikke torrentene å laste ned i det hele, men kan hende det er noe instillinger der som er feil, har ikke endret på noe annet enn hvor torrentene skal lastes ned til Svarer meg selv her Ser det står error på alle filene mine i Deluge.. samme hva side jeg henter fra.. prøvd ulike torrenter frå 3 ulike sider nå, står error på alle sammen, men står ikke no om hva error det er. I qbittorrent og utorrent fungerte dem fint, så må være noe innstilling tenker jeg Lenke til kommentar
albester Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Der startet iallefall 1 torrent i Deluge.. ligger på 11.4 mb/sek der, prøvde den samme i utorrent nå etter den var ferdig nedlastet, der ligger den på 2.4 mb/sek Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Der startet iallefall 1 torrent i Deluge.. ligger på 11.4 mb/sek der, prøvde den samme i utorrent nå etter den var ferdig nedlastet, der ligger den på 2.4 mb/sek Så lenge du bare tester med 1 torrent er ikke det noe gyldig testmåte uansett siden det kommer like mye ann på seeders og hvilke du kobles til. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 hva som er problemet med uTorent v3.4.5 reklamen var jo enkel å fjerne. full pupp får man også. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 hva som er problemet med uTorent v3.4.5 reklamen var jo enkel å fjerne. full pupp får man også. Var noe drama med at Utorrent installerte Mining software i skjul, det i seg selv er nok grunn til å slutte å bruke Utorrent da de er useriøse til tusen. Versjon 2.2.1 er da siste "gode" versjon ifølge torrent folket Selv bruker jeg Deluge og Qbittorent 1 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 jo, men det skjjer ikke nå lenger. Lenke til kommentar
albester Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2016 Jaja nå har jeg gitt opp hele utorrent, fått Deluge til å virke som jeg vil, og får full fart på alt jeg henter nede der. Så får grave ei grav til utorrent i hagen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå