Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han var svensk, derfor aksepterte jeg mer enn jeg ellers hadde gjort ;)

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her faktisk og ler. Vet ikke om noen andre har opplevd det samme. Men jeg var kjempe-forelsket i en mann, som behandlet meg ganske dårlig. Folk forsto ikke hvordan jeg kunne akseptere å bli behandlet som om jeg ikke var verdt noe. Jeg var så forelsket, og forsto ikke hvorfor jeg var så blind. Vi holdt på i nesten to år. 

Og plutselig i dag så kom tanken: hvorfor var jeg så forelsket i den mannen? Og så tenkte jeg: han var svensk og sjarmerte meg med språket, samt at han var fra et annet land. Og jeg likte utseende Og så kom en ny tanke: hadde du akseptert å bli behandlet sånn dersom samme person snakket norsk og var norsk? NEI aldri i livet, da hadde jeg dumpet han for lengst. 

Noen andre som kunne forstå seg på hva jeg egentlig likte med den personen? 

hahaha, må le. 

Lar vi oss lett sjarmere av svensker, eller mennesker fra andre land? Men hadde han oppført seg bra så hadde jeg ville hatt han. Men han oppførte seg ikke hyggelig og bra, så nå forstår jeg at jeg må ha forelsket meg i en mann fordi han var svensk, og ikke på grunn av personligheten hans. 

Anonymous poster hash: 8e3d6...a7d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller så forelska du deg i en person som viste seg å være et rævhøl, som du ikke visste før du hadde fått følelser og blitt totalt blind på begge øya.

Har null med hans nasjonalitet.

Jeg sitter å tenker meg om over alt han kunne servere meg av ord. Han var ikke noe hyggelig i alt han sa. Jo han var jo hyggelig og, men noe av det han sa ville jeg ALDRI ha akseptert av han dersom han snakket norsk tror jeg.

Kanskje vi er ekstra snille mot vår svenske bror ;). Og obs: nå dømmer jeg ikke et helt land. Jeg tror at svensker er som oss. Noen er hyggelige, og noen oppfører seg mindre hyggelige. Men hvis jeg tenker og hører for meg at han snakker norsk og sier alt han har sagt på norsk til meg, så tenker jeg at jeg hadde dumpet han! Hahaha, så jeg sitter her og ler. Det er jo komisk om jeg har blitt forelsket i Svenske språket og svenske landet, fremfor hva han virkelig er som person.

Jeg likte kroppen og utseende, men hadde han snakket så nedverdigende til meg på norsk: haha da hadde han vært UT FOR LENGST ! hahahahaha  :new_woot:  :yes:  :innocent:

Ingen andre som kommer på noen lignende historier. Der dere blir fortryllet på grunn av et språk :innocent:  :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du er en forræder. Flytt til Sverige takk.

:innocent:  :whistle:  hahahahaha,  jeg må le. AT jeg ikke ville tolerert det samme av en norsk en - helt utrolig! :new_woot:

Men får ta det som humor. Men dette betyr bare at jeg må glemme språk, og nasjonalitet og dømme etter hva dem faktisk sier, og hvordan de behandler meg  ;)

Lenke til kommentar

Jeg likte kroppen og utseende

Alt det som ikke betyr noe i lengden.

Så kommer dere inn og klager da.

Jenter lærer aldri.

Bra lengde på snabelen, greit utseende, og så er det gjort. Ja vi må lære ;) Men språket var vel det som gjorde at jeg aksepterte for mye :hmm:

Lang snabel og sjarmerende gloser på svenska?  ;)

Er du sikker på at du ikke bare ble blendet av den store snabelen?  :grin2:

Lenke til kommentar

Jenter lærer aldri.

Bra lengde på snabelen, greit utseende, og så er det gjort. Ja vi må lære ;) Men språket var vel det som gjorde at jeg aksepterte for mye :hmm:

Vet du hva : jeg ble forelsket i han før jeg så snabelen hans ;) hahahaha

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jenter lærer aldri.

Før jeg møtte han så spydde jeg av svenske språket på menn. Jeg synes svensk høres feminint. Og sa at jeg aldri i livet skulle blande meg inn i en svensk mann. Det morsomme var at dette var noe jeg sa: samme sommer som jeg møtte svensken!.

Jeg vet ikke hva jeg likte med han. For personligheten? Dersom han hadde pratet norsk? Ja, da hadde alt blitt annerledes, og jeg ville kanskje forstått at han behandlet meg ganske elendig. Han behandlet meg som om jeg var en skit rett og slett. Ikke hele tiden, men han virket ikke å verdsette meg. Så jeg tror at jeg ble ekstra sjarmert av svenske språket, og at  han var spennende og svensk.

Husker at : før jeg så snabelen hans så tenkte jeg at om han hadde en bitteliten snabel så ville jeg elske den fyren uansett. hahahaha ,men nå i etterkant så har det gått opp for meg at det jeg satt igjen med var at personligheten hans : den fascinerer meg overhodet ikke, men språket, og kanskje snabelen og at han hadde et ytre som jeg ble tiltrukket til, er det som jeg sitter igjen med hahahahaha.

Lenke til kommentar

Ja der sa du det. Jeg fikk mer sympati og følte det som om den mannen var en gjest i landet. Så jeg aksepterte alt som jeg normalt sett aldri ville akseptert av en norsk mann. Merkelig. Og språket kan man bli lurt av. Man fanger ikke opp ordene på samme måte som når det samme blir sagt på norsk. Samtidig følte jeg meg vel med han fordi han var på en måte anderledes på grunn av språket. Men må si: jeg er sikker på at alle ville gått for lengst hadde de blitt behandlet sånn som jeg ble. Men jeg ble nok helt fortryllet.

Jeg forsto det sånn at jeg var den eneste vennen han hadde i norge i tiden vi møttes og da ville jo jeg være støttende og. Men nå dømmer ikke jeg alle svensker. Svensker er som oss. Men han var en player etter min mening. Og jeg lot meg lure av gjestfriheten.

Dersom han måtte på toalettet i byen. Så sa alle ja til han. Altså hoteller og slik. Spurte jeg om det samme så sa de nei. Dette sier vel litt om hvor gjestlige nordmenn kan være mot svensker og gjerne utenlandske ;).

Lenke til kommentar

Fint at du kom ut av det, men som noen andre her har sagt er det nok ingenting med nasjonalitet eller språk å gjøre. Personer som blir så forelska at de ikke ser de negative sidene ved partneren har en tendens til å finne hva enn overfladisk unnskyldning for at man holder sammen med de. Denne unnskyldningen bruker man også i ettertid til å forklare hvorfor man var sammen, men det er bare så enkelt at man er blind for hva som skjer. Hvis det er noen trøst er det veldig vanlig det som har skjedd med deg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fint at du kom ut av det, men som noen andre her har sagt er det nok ingenting med nasjonalitet eller språk å gjøre. Personer som blir så forelska at de ikke ser de negative sidene ved partneren har en tendens til å finne hva enn overfladisk unnskyldning for at man holder sammen med de. Denne unnskyldningen bruker man også i ettertid til å forklare hvorfor man var sammen, men det er bare så enkelt at man er blind for hva som skjer. Hvis det er noen trøst er det veldig vanlig det som har skjedd med deg. 

Det kan godt være at jeg bare tror at det er den spennende svensken, som var årsaken til at jeg ble så forelsket. Men det kan være at du har riktig, altså at om han var norsk så hadde jeg blitt like blind. 

Jeg har ikke orket å date etter dette, men forsøker å få troen tilbake om at det fins folk som ikke er som han. 

Om han ikke følte seg forelsket i meg lenger, så burde han behandle meg på en bedre måte uansett. Han påsto at han ikke følte seg forelsket og dermed ble han en drittsekk. Men når jeg ser tilbake, så behandlet han meg ganske dårlig hele veien, og i etterkant så bryr han seg ikke en skit. Og den måten han er på, har ikke vært eller er ikke tiltrekkende. Han oppførte seg som en player. Og nå i ettertid så er han etter meg, for å lage problemer hele tiden. Tenker at jeg har ikke forelsket meg i personligheten hans, men jeg må ha forelsket meg i noe annet. ;). For personligheten var ikke, og er ikke noe jeg liker :) 

Nasjonaliteten... - er vi ikke ekstra høflige og vennlige med folk fra andre land? Jeg følte at jeg ble det. Men det er gjerne bare noe jeg innbiller meg... ;) 

Lenke til kommentar

Du blir forelsket i drittsekker. Hva så? De fleste kvinner er slik.

En del av bdsm legningen min.. Underdannig . Føler meg født sånn, og ja da blir jeg tydeligvis alltid forelsket i drittsekkene. Kunne ønske at jeg ikke ble forelsket i drittsekkene, og håper det forandrer seg! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...