NigelTheTuquac Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Går i 9.Trinn, og planlegger å starte på Byåsen videregående skole, men jeg er ikke sikker på om karakterene mine er gode nokk? Karakterene min er: Musikk: 3/4 Norsk skriftlig: 4 Norsk Muntlig: 4 Norsk sidemål: 4 Engelsk Muntlig: 4 Engelsk Skriftlig: 4 Sammfunnsfag:4 (K)RLE: 4 3rd Språk(Tysk): 4 Kunst/Snekkring: 4/5 Heimkunnskap: 4 Gym: 4 Valgfag: 5 Naturfag: 5 Matte: 6 Muligens viktig info: 1.Jeg bor svært nær skolen. Ca 200 meter unna 2. Jeg hoppet over 9 og 10 trinn i matte, og startet på t1 i matte, et sted jeg også gjør det bra karaktermessig sett. Bare spør hvis jeg utelatte noe nødvendig informasjon! 1 Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Det kommer an på hvilken linje du ønsker å gå, og også snittet på søkere vil jeg tro. Men jeg vil tro du stiller sterkt med realfagskarakterene dine. 1 Lenke til kommentar
NigelTheTuquac Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) Det kommer an på hvilken linje du ønsker å gå, og også snittet på søkere vil jeg tro. Men jeg vil tro du stiller sterkt med realfagskarakterene dine. Studie spesialisering, jeg synes økonomi er svært interresant, og ønsker å ta linjen som gir meg mest muligheter på NTNU eller BI. ^^ Vet du hvilke linje jeg burde ta for å studere noe slikt på BI/NTNU? Endret 15. januar 2016 av NigelTheTuquac 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Tror virkelig ikke det skal være noe problem for deg 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) Også kan jeg legge til at du har 1 og et halvt år på deg til du skal søke Jeg går i 10 klasse å skal søke snart Endret 15. januar 2016 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Det kommer an på hvilken linje du ønsker å gå, og også snittet på søkere vil jeg tro. Men jeg vil tro du stiller sterkt med realfagskarakterene dine. Studie spesialisering, jeg synes økonomi er svært interresant, og ønsker å ta linjen som gir meg mest muligheter på NTNU eller BI. ^^ Vet du hvilke linje jeg burde ta for å studere noe slikt på BI/NTNU? Studiespesialisering er et bra valg. Du kommer til å trenge en del matematikk. Tar du 1T nå kan du ta R1+R2 eller S1+S2 på vgs for å sørge for at du har matematikken på plass, som er ganske viktig. Ellers er det vel et ganske vanlig løp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå