BustaH Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 os Windows2000 Professional, Service Pack 4 (5.0 - 2195) Sliter som ******, finner ikke noe feil Får denne feilen når jeg kobler router / dsl modem / switch etc i nettverks kortet mitt " CNet PRO200 PCI Fast Ethernet Adapter " kjørt: http://housecall.antivirus.com kjørt: FixBlast.exe kjørt: Husk Windows Update , ingen flere pakker å installere Fant ikke noen form for virus bruker også Norton antivirus, og den finner heller ingenting Men, jeg rekker å dra: ipconfig , før maskina rebooter, da ser jeg at min pc ikke har / greier å mekke no IP Jeg smekket inn en ' fast IP i nettverkskortet, da reboota ikke maskina' har prøvd å ' avinstallere drivera / kortet og installert det på nytt' uten noen hell IP-konfigurasjon av Windows 2000 Vertsnavn . . . . . . . . . . . . . . . . : warez Primær DNS-suffiks . . . . . . . . . . . : Nodetype. . . . . . . . . . . . . . . . . : Broadcast IP-ruting aktivert. . . . . . . . . . . . : Nei WINS-proxy aktivert . . . . . . . . . . . : Nei Ethernet-kort Lokal tilkobling: Tilkoblingsspesifikt DNS-suffiks . . . . : Beskrivelse . . . . . . . . . . . . . . . : CNet PRO200 PCI Fast Etherne t Adapter Fysisk adresse. . . . . . . . . . . . . . : 00-80-AD-72-76-B7 DHCP aktivert . . . . . . . . . . . . . . : Nei IP-adresse. . . . . . . . . . . . . . . . : 192.168.0.2 Nettverksmaske. . . . . . . . . . . . . . : 255.255.255.0 Standard gateway. . . . . . . . . . . . . : DNS-servere . . . . . . . . . . . . . . . : Det som står her, blir slik når jeg smekker inn egen ip i nettverkskortet, menneh jeg får jo ikke brukt det slik, kommer ikke inn routern min engang, ikke en dritt funker med nettverket elns Noen gode råd på dette da? ****** ass, aldri hatt noen problemer før.. Takker for alle svar og all hjelp Lenke til kommentar
BustaH Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 les min post her Gjort det som står det mer enn 1 gang hjelper ikke :grine: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 har du kjørt inn den patchen spesikt fra der jeg sa du skulle laste den ned fra? Lenke til kommentar
BustaH Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 har du kjørt inn den patchen spesikt fra der jeg sa du skulle laste den ned fra? japp, det har jeg.. har 100% oppdatert windows Lenke til kommentar
BustaH Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Takker så mye for svar og hjelp Endelig er maskina mi oppe og går Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Kan vi få vite løsningen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå