Gå til innhold

Hei! så gøy!...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Helene.

Fotografering under forhold som du beskriver, kan være interessant, og jeg synes bildet ditt er spennende, - ikke minst når det gjelder fargene.

Silhuetten av veiviseren står fint mot den fiolette natthimmelen, og den bomullslignenede skyen skaper litt dynamikk i bildet.

Det mest avanserte kameraet (nylig lansert) har nå et øvre lysfølsomhetsnivå i overkant av ISO 3 000 000, - da kan kameraet praktisk talt "se" i stummende mørke.

Det åpner for å fotografere under betingelser som til nå har vært umulig, - noe som kan gjøre denne hobbyen enda mer spennende.

Ha en riktig god helg, Helene !

M v h

Albert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Kniven gir gass..Kult (kaldt) bilde :)

Mvh Oddmund

Hei, Helene.

Fotografering under forhold som du beskriver, kan være interessant, og jeg synes bildet ditt er spennende, - ikke minst når det gjelder fargene.

Silhuetten av veiviseren står fint mot den fiolette natthimmelen, og den bomullslignenede skyen skaper litt dynamikk i bildet.

Det mest avanserte kameraet (nylig lansert) har nå et øvre lysfølsomhetsnivå i overkant av ISO 3 000 000, - da kan kameraet praktisk talt "se" i stummende mørke.

Det åpner for å fotografere under betingelser som til nå har vært umulig, - noe som kan gjøre denne hobbyen enda mer spennende.

Ha en riktig god helg, Helene !

M v h

Albert.

Ett artig motiv med en interessant beskrivelse :)

Bemerkelsesverdig lite støy med så høy ISO, viser at det er ett meget bra kamera du har.

Ha en riktig fin helg Helene !

Mvh. Rolf

Fint at du begir deg i frostnatten. Og fanger et slikt fint øyeblikk! Godt jobba!

Hilsen Tove

Nice picture lady :)

Have a nice weekend !

Best regards

Leif

Nikon man :cool:

Hei alle sammen! Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger!

Dette kameraet kan kjøre Iso helt opp til 25600, jeg syntes det er mye, når en beveger seg opp i 3 mill. da begynner det å bli seriøse greier! Det må nå være kamera for proffsa det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...