GabrielV Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Merket nå at man ikke kan gi tilbakemelding til en bruker hvis man selv er siste bruker som ga tilbakemelding - selve tilbakemeldingsfeltet vil da ikke vises og man vil da kun kunne endre siste melding som man selv la inn for forje handel. Mulig å fikse det ? Lenke til kommentar
M4R7iNP Skrevet 10. februar 2016 Del Skrevet 10. februar 2016 Merket nå at man ikke kan gi tilbakemelding til en bruker hvis man selv er siste bruker som ga tilbakemelding - selve tilbakemeldingsfeltet vil da ikke vises og man vil da kun kunne endre siste melding som man selv la inn for forje handel. Mulig å fikse det ? Heisann! Beklager sent svar. Nå har jeg fikset en bug hvor man ikke kunne redigere tilbakemeldingen sin. Fungerer det riktig nå? Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2016 Problemet var ikke at jeg ikke kunne redigere tilbakemeldingen min men at jeg ikke kunne legge inn ny tilbakemeldingen hvis jeg var siste person som la inn siste tilbakemelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg