Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mann som virker ustabil i oppførsel.

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg har vært sammen med en mann som virket ustabil i oppførsel og humør. En dag forgudet han meg, neste så var han helt kald, og hatefull. Han vinglet sånn hele tiden. 

Jeg vet at han har festet mye, og gått på kokain før. Kan dette ha en sammenheng med oppførselen hans? Altså at han har problemer som følge av det?

Chattet med han i kveld. Og i dag var han skikkelig deprimerende igjen.. 

Anonymous poster hash: 4f607...f3d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som oppskriften på et ulykkelig forhold. Men nå har jo jeg bare et lite utsnitt av situasjonen selvsagt.

Hvis det var meg, ville jeg tatt det opp med vedkommende. Ikke på en konfronterende måte, selvsagt. Hvis han ikke forstår deg eller nekter å snakke om det, kan det kanskje tyde på dårlig selvinnsikt.

Det er vel heller ingen hemmelighet at folk som har gått på stoff ofte kommer dårlig ut i diverse typer statistikk, men det er umulig å vite om det har hatt noen påvirkning på akkurat ham uten å kjenne ham.

Endret av Ljóseind
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan jo lese deg opp ang. borderline (Emosjonelt ustabil) og se om det stemmer med kriteriene.

Jeg skal lese om det. Det behøver jo ikke være noe psykisk, men jeg føler at han har en adferd som er merkelig. Var en annen som sa det til meg som har sett litt av en oppførsel. Hun sa at han virket til å ha en psykisk sykdom på en eller annen måte. Han er svingete, og virker løgnerisk. 

Anonymous poster hash: 4f607...f3d

Lenke til kommentar

Ustabile og kompliserte forhold kan være vanskelig å komme ut av. Det er som om jo mer man kaver og sliter, jo mer henger en på kroken. Det kan være nyttig å tenke gjennom om det er dette du vil. Mange har slitt seg ut på å tilpasse seg eller forsøke å endre på partneren. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...