Båtgutten1 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Hei Skal flytte fra Sandefjord i sør til Tromsø i nord. Er det noen som har erfaringer med pris ang. flyttelass? Trenger rundt 25m3. Skal flytte i sommer om det har noe å si. Lenke til kommentar
snip Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Leie en bil kjør selv levere den der oppe når du er ferdig.Er vel det som blir billigst kanskje. Om du ikke får sendt det med tog hva det koster er jeg ikke sikker på. Med bare å ringe å høre med nsb eller cargonet. Men trur ikke det blir noe billig. Og få det sendt med bring eller andre transportfirma er dyrt. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) Lei en stor bil med mulighet til tilhenger bak. Tror det vil være billigere. Eller så kan du jo høre med venner og familie om de kan hjelpe deg. Endret 15. januar 2016 av flamethower1234 Lenke til kommentar
Båtgutten1 Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Eventuelt om det er noen som vet om en Varebil/lastebil som kommer fra nord som skal ned hit, som skal kjøre tom tilbake nordover. Så kunne jeg hjulpet med å kjøre den mot at jeg fikk ha flyttelasset i den. Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Prøv på Finn.no også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå