AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg er så skuffet over meg selv at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Kan nevne at jeg har sosial angst og føler meg absolutt ikke tilfreds sammen med flere andre en 1-2 personer samtidig. Jeg har vært arbeidsledig i over 1 år, og jeg var så heldig til slutt å få 2 jobber som jeg hadde tenkt å begynne i samtidig. Den ene jobben hadde et kurs som man måtte bestå før man fikk jobben. Jobben kan man vel si passer for innadvendte. Men jeg orket ikke å fullføre kurset fordi jeg følte meg mindreverdig i forhold til de andre, utilpass og redd selve jobben da den har veldig mye ansvar. Så jeg sluttet! og tenkte at får heller konsentrere meg om jobb nr 2. Den andre jobben er mer typisk for utadvendte. Men etter at jeg sluttet i den første og startet med den andre så angrer jeg noe utrolig på at jeg valgte jobb nr 2. Jeg føler meg veldig utilpass i jobb nr 2 og gruer meg til å dra på jobben. Sliter med søvnen, samboeren min er veldig skuffet over meg, da jobb nr 1 egentlig ville passet bedre for meg. Jeg har en tendens til å trekke meg unna når ting blir krevende og jeg blir satt litt på prøve. Sammenlikner meg alltid mye med andre. Jeg lurer på hva som feiler meg? Alt er min skyld og jeg har gjort noen utrolig dårlige valgt og mistrives utrolig akkurat nå. Nå har jeg en tendens til å føle meg uvell og utillpass i alle nye jobber jeg har hatt, men de jeg har fortsatt med har blitt ok til slutt. Noen tips om hvordan jeg kan endre denne utrolige dårlige egenskapen ved meg selv? Anonymous poster hash: 080dd...983 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 (endret) Send meg PM og jeg kan sende deg en e-bok som har hjulpet meg veldig i å få klarhet i akkurat dette. Endret 15. januar 2016 av Relio Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Kan du nevne navnet til e-boken? Kan kanskje finne den selv online Anonymous poster hash: 080dd...983 Anonymous poster hash: 080dd...983 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Det første du må slutte å gjøre er å være skuffet over deg selv. Du fikk deg jobb. Det er det ikke alle som gjør! Ingen her i livet får til alt. Absolutt INGEN! Men de som har det mest gøy mens de lever er de som velger å glede seg over alt de får til. For å ta det veldig enkelt og overfladisk. Du må selv velge om du skal hele tiden tolke alt du gjør negativt, eller om du skal velge å legge vekt på alle ting du faktisk får til. Hvor enn små tingene er. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 CZ, Du har gode poenger. Skal prøve å ta til meg de. Jeg har en lei tendens til å sammenlikne meg med andre og tro at alle andre er bedre enn meg. Anonymous poster hash: 080dd...983 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 17. januar 2016 Del Skrevet 17. januar 2016 Jeg er så skuffet over meg selv at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Kan nevne at jeg har sosial angst og føler meg absolutt ikke tilfreds sammen med flere andre en 1-2 personer samtidig. Jeg har vært arbeidsledig i over 1 år, og jeg var så heldig til slutt å få 2 jobber som jeg hadde tenkt å begynne i samtidig. Den ene jobben hadde et kurs som man måtte bestå før man fikk jobben. Jobben kan man vel si passer for innadvendte. Men jeg orket ikke å fullføre kurset fordi jeg følte meg mindreverdig i forhold til de andre, utilpass og redd selve jobben da den har veldig mye ansvar. Så jeg sluttet! og tenkte at får heller konsentrere meg om jobb nr 2. Den andre jobben er mer typisk for utadvendte. Men etter at jeg sluttet i den første og startet med den andre så angrer jeg noe utrolig på at jeg valgte jobb nr 2. Jeg føler meg veldig utilpass i jobb nr 2 og gruer meg til å dra på jobben. Sliter med søvnen, samboeren min er veldig skuffet over meg, da jobb nr 1 egentlig ville passet bedre for meg. Jeg har en tendens til å trekke meg unna når ting blir krevende og jeg blir satt litt på prøve. Sammenlikner meg alltid mye med andre. Jeg lurer på hva som feiler meg? Alt er min skyld og jeg har gjort noen utrolig dårlige valgt og mistrives utrolig akkurat nå. Nå har jeg en tendens til å føle meg uvell og utillpass i alle nye jobber jeg har hatt, men de jeg har fortsatt med har blitt ok til slutt. Noen tips om hvordan jeg kan endre denne utrolige dårlige egenskapen ved meg selv? Anonymous poster hash: 080dd...983 Kjenner meg igjen i det å ha sosial angst. Jeg tar meg kraftig sammen når jeg er med mennesker men egentlig så stresser jeg mye når jeg er med andre. Får vondt i magen og blir svimmel. Mange sier at jeg virker mer utadvendt og tøffere ut enn jeg tror men det er fordi jeg anstrenger meg. Kjenner meg igjen. Ikke vær skuffet på deg selv. Du er bra nok som du er! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå