Atle Riska Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 God Helg !!! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Hei, Atle. Jeg liker komposisjonen i dette bildet godt, og du får fram bredden i vareutvalget på en overbevisende bra måte. Barkeeperen er synlig, men ved å unngå å bruke blitz, blir han ikke så framtredende at han tar oppmerksomheten fra hovedmotivet, - det omfattende fargerike og pent belyste vareutvalget, der flaskene er sirlig og nøyaktig plassert ved siden av hverandre og danner en helhet. Jeg deler for øvrig din oppfatning når det gjelder ouzo. God helg, Atle ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Hei, Atle. Jeg liker komposisjonen i dette bildet godt, og du får fram bredden i vareutvalget på en overbevisende bra måte. Barkeeperen er synlig, men ved å unngå å bruke blitz, blir han ikke så framtredende at han tar oppmerksomheten fra hovedmotivet, - det omfattende fargerike og pent belyste vareutvalget, der flaskene er sirlig og nøyaktig plassert ved siden av hverandre og danner en helhet. Jeg deler for øvrig din oppfatning når det gjelder ouzo. God helg, Atle ! M v h Albert. Takker og bukker Albert. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Ett meget fargerikt og artig motiv. Fint utsnitt og god eksponering. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Sier meg enig med de andre. Et artig bilde. Godt fotografert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Henger meg på Alberts velformulerte kommentar ! Her er det de belyste flaskene som er hovedmotiv, krydret med en bartender i arbeid. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Takker og bukker for hyggelige kommentarer. Svipper dere innom Athen så kan en tur innom Brettos anbefales ;-) PS. Ikke ta med bilen ;-) Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Skikkelig kult bilde, Atle! Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 5. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2016 Takker for det Fredrik. Tar du turen innom Athen en gang så er Brettos et must :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg