Rolf Kristensen Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Black Magic ? Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Veldigt stilligt, skulle det vært noe så måtte det vel være litt mer rom foran baugen men no big deal :-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Flott og stemningsfullt ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Hei, Rolf. Jeg skulle ønske jeg kunne ta bilder som dette, men resultatet av mine forsøk blir alltid prosaiske og direkte kjedelige ! Dette bildet, derimot, er så innbydende at Color Line burde forsøke å kjøpe rettighetene for å bruk i markedsføringssammenheng ! Fargene er praktfulle, og silhuetten av det svakt opplyste skipet mot det blå vannspeilet og den morgenrosa himmelen er ytterst delikat ! Breddeformatet passer svært godt, og jeg tror du har kunnskap og evner som ville gjort deg til en svært god reklame- / produktfotograf ! Ha en riktig god helg, Rolf ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Hei, Rolf. Jeg skulle ønske jeg kunne ta bilder som dette, men resultatet av mine forsøk blir alltid prosaiske og direkte kjedelige ! Dette bildet, derimot, er så innbydende at Color Line burde forsøke å kjøpe rettighetene for å bruk i markedsføringssammenheng ! Fargene er praktfulle, og silhuetten av det svakt opplyste skipet mot det blå vannspeilet og den morgenrosa himmelen er ytterst delikat ! Breddeformatet passer svært godt, og jeg tror du har kunnskap og evner som ville gjort deg til en svært god reklame- / produktfotograf ! Ha en riktig god helg, Rolf ! M v h Albert. Mange takk for den svært hyggelige tilbakemeldingen Albert...det var da så alt for meget Jeg blir nok aldri noe annet enn en glad amatør som bare knipser i hytt og pine, uten mål og mening Ha en riktig god helg ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Veldigt stilligt, skulle det vært noe så måtte det vel være litt mer rom foran baugen men no big deal :-) Mange takk for den hyggelige og konstruktive kommentaren Atle ! Jeg forstår hva du mener.....men jeg er nok ikke helt enig med deg Ha en riktig fin helg ! Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Flott og stemningsfullt ! Mvh Alec Mange takk Alec ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Du er meget dyktig til å utnytte lyset over Oslofjorden, noe dette er strålende eksempel på. Husker du fikk dagens bilde med danske-ferga for en tid tilbake i litt annet, men spektakulært lys. Klassebilde er vel det rette uttrykket her. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Dette var skikkelig lekkert. Flott komposisjon og eksponering. Artig å se dette stillferdige og stemningsfulle bildet og tenke på at det nesten er et lite samfunn inni der med liv og røre. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Du er meget dyktig til å utnytte lyset over Oslofjorden, noe dette er strålende eksempel på. Husker du fikk dagens bilde med danske-ferga for en tid tilbake i litt annet, men spektakulært lys. Klassebilde er vel det rette uttrykket her. Mvh Ragnar Mange takk Ragnar ! Litt flaks skal en vel ha, veldig mange havner i papirkurven Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Dette var skikkelig lekkert. Flott komposisjon og eksponering. Artig å se dette stillferdige og stemningsfulle bildet og tenke på at det nesten er et lite samfunn inni der med liv og røre. Mange takk for din hyggelige og reflekterte tilbakemelding Lassern ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Nice atmosphere picture Mr. Kristensen Have a nice weekend with nice atmosphere Hilsen Leif Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Nice atmosphere picture Mr. Kristensen Have a nice weekend with nice atmosphere Hilsen Leif Thank you very much Mr. Olsson ! Have a nice weekend ! Maybe you will see the sun again to morrow ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Kult Rolf! Skikkelig stemningsfullt! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Kjempestilig..skikkelig magic mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Flott og dramatisk bilde!! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Mange hjertelige takk til dere alle og en hver for de fine tilbakemeldingene ! Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Litt av et skudd du har her ... nydelig Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Stemningsfullt og dramatisk! Flott bilde! mvh Fredrik Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Tøft bidle, i nydelig lys. Håper det er skikkelig skarpt så kan du ha det i glass og ramme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg