Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun vil at jeg skal ta hu bakfra


Anbefalte innlegg

hei!
jeg får besøk av dama i helgen. vi har bare vært sammen i 2 måneder og har hatt sex noen ganger. hun kommer igjen ikveld og skal være hos meg hele helgen. da blir det mye sex og hun sier hun har veldig lyst til å bli tatt bakfra. det gjør jeg gjerne men jeg er noe nervøs. har hatt sex med 3 jenter tilsammen i mitt liv men har aldri prøvd å ta noen bakfra.

er det noe spesielt jeg må huske på eller er det veldig enkelt og rett fram? som sagt, litt nervøs for å ikke få det til skikkelig. er det vanskelig? haha

en annen ting er at hun stadig hinter til oral sex fra min side. hun suger meg hele tiden og det er fantastisk men jeg har aldri hatt lyst til å slikke en jente i skrittet. blir nesten kvalm av tanken på det, særlig med masse hår og greier der nede. flere som har det slik?



Anonymous poster hash: feb47...240
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Analsex altså? Digg det. Bruk kondom, varm opp med en finger og så to, bruk tid, husk masse silikonbasert glidemiddel. 

 

Suger hun deg kan du i det minste gi det et forsøk. Jeg personlig synes det er fantastisk, uavhengig av om hun har hår eller ei.

 

neinei ikke analsex! eller, hun vil prøve det etterhvert også men nå var det først snakk om vanlig sex bakfra.....?

 

Anonymous poster hash: feb47...240

Lenke til kommentar

Vil du ikke gi oralsex, så gjør du det ikke. Klart, alt bør prøves en gang, men hvis det virkelig byr deg så mye i mot så ikke tving deg til det. Bare la henne få vite det, så ikke hun går og håper på å få oralsex.

 

Anonymous poster hash: 33d1e...fd8

nei jeg vil absolutt ikke. er redd jeg kommer til å brekke meg eller bli kvalm når jeg holder på og det er jo ikke hyggelig for hun i det hele tatt heller. får vel bare si det ja.. takk!

 

Anonymous poster hash: feb47...240

Lenke til kommentar

Bakfra er ikke noen kunst. Still hu på alle fire foran deg og still deg på kne. Vil hu ha beina samla plasserer du dine på utsiden. Vil hu ha de spredd plasserer du dine mellom hennes.

Vær forsiktig med hvilket hull du går for! De blir fort dårlig stemning om du bommer der. Hu kan eventuelt hjelpe deg med å guide den inn.

Ta tak rundt hoftene hennes og jukk i vei. Du kan eventuelt bøye deg frem og bite/kysse henne på halsen og øret. Chicks dig that. Da kan du kose litt med en pupp også. Føler du deg erfaren nok kan du ta handa di rundt og kose med klitten hennes. Her er det noen fallgruver. For det første så må du treffe riktig. For det andre må det være riktig mengde press. Dette varierer fra jente til jente hva de liker, så jeg foreslår å vente med det til du er sikker på hva du gjør.

Gjør det enkelt til å begynne med. Hu på alle fire, eller med ansiktet ned, og deg bak på kne. Om hu har beina spredd er det lett for hu å bruke en hand til å kose med pungen din. Det er et stort pluss.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

hei!

jeg får besøk av dama i helgen. vi har bare vært sammen i 2 måneder og har hatt sex noen ganger. hun kommer igjen ikveld og skal være hos meg hele helgen. da blir det mye sex og hun sier hun har veldig lyst til å bli tatt bakfra. det gjør jeg gjerne men jeg er noe nervøs. har hatt sex med 3 jenter tilsammen i mitt liv men har aldri prøvd å ta noen bakfra.

er det noe spesielt jeg må huske på eller er det veldig enkelt og rett fram? som sagt, litt nervøs for å ikke få det til skikkelig. er det vanskelig? haha

 

en annen ting er at hun stadig hinter til oral sex fra min side. hun suger meg hele tiden og det er fantastisk men jeg har aldri hatt lyst til å slikke en jente i skrittet. blir nesten kvalm av tanken på det, særlig med masse hår og greier der nede. flere som har det slik?

 

Det er sykt godt å slikke fitte uavhengig om hun har hår eller ikke. Hvis du ikke liker det, så må du bli vant til det før damas del - du må tvinge deg selv til å gjøre det.

 

Anonymous poster hash: 03072...c07

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Ved god hygiene så smaker det absolutt ingenting, etter hvert kan det smake noe, men det skal i utgangspunktet bare smake godt, ellers er det noe galt med PH balansen.

 

Hvis du på død og liv ikke vil slikke, får du lære deg å fingre henne, både rundt/på klitten, i skjeden osv.

Lenke til kommentar

okey da har jeg prøvd det også. tok hun bakfra. gikk veldig bra første gangen, var veldig deilig. andre gangen ble jeg nervøs for å ikke få det til igjen og fikk for mye fokus på dette, da gikk det dårlig og den ble slapp. nå er jeg nervøs for å prøve igjen. heldigvis er hun veldig snill og blir ikke sur eller noe for dette....

 

Anonymous poster hash: feb47...240

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

begynner å få dreisen på dette nå. begynner å like denne stillingen mer og mer. i starten var det uvant og jeg slet litt, men nå går det bra hver gang. igår kveld tok jeg hu bakfra på sofaen etter hun hadde sugd meg lenge, var så sykt deilig. hun kom flere ganger og jeg kom skikkelig! det er faktisk den beste sexen jeg noensinne har hatt, var helt fantastisk!

tusen takk for hjelp her :)



Anonymous poster hash: feb47...240
  • Liker 4
Lenke til kommentar

ts her! jeg har prøvd å slikke hun to ganger. første gangen virket hun veldig ren og smakte ingenting, da var det ganske greit, men turte ikke stikke tunga så langt inn.. andre gangen var noen dager siden, da virket hun ikke særlig ren, og det luktet ikke så godt. da gav jeg meg ganske fort :(

beklager, men jeg synes ikke dette er spesielt kos, men jeg prøvde hvertfall....



Anonymous poster hash: feb47...240
Lenke til kommentar

 

ts her! jeg har prøvd å slikke hun to ganger. første gangen virket hun veldig ren og smakte ingenting, da var det ganske greit, men turte ikke stikke tunga så langt inn.. andre gangen var noen dager siden, da virket hun ikke særlig ren, og det luktet ikke så godt. da gav jeg meg ganske fort :(

 

beklager, men jeg synes ikke dette er spesielt kos, men jeg prøvde hvertfall....

 

Anonymous poster hash: feb47...240

 

 

Da får dere passe på hygienen da , her i huset vet kona godt at om hun ønsker ekstra oppvarting så tar hun en dusj og hinter til det , har ikke noe imot å bruke 1/2 time der nede så lenge hun tar seg tid til mine ønsker også. 

Lenke til kommentar

Jeg liker å holde på der nede men for meg så handler det mest om å GI glede og nytelse til min kjære. Å se og oppleve på nært hold hva det gir- og gjør med henne er ubetalelig for meg. Og så blir det jeg får tilbake enda bedre ;-)

 

Tipset til TS må bli, i tillegg til det som er nevnt over, å se på det som noe potensielt fantastisk du kan gi din partner (og få enda mer tilbake.)

Er også enig i at hvis man har aversjon mot å holde på der nede og ikke ønsker å gjøre det så må det respekteres. Pliktløp ferskes fort av partner og da surner sexen fort. Bedre å la være med å bruke munnen der da. Men hva med å bruke fingrene, er det like ekkelt?

Lenke til kommentar

Hygiene er jo viktig her, for begge parter egentlig. Det er ikke alltid like lett å ta opp dette for den som skal bruke munnen på den andre dersom ikke alt er rent og relativt luktfritt. Det kan føre til en kjip følelse for den andre hvis den ikke er klar over problemet.

 

Hvis du ikke liker å slikke går du blant annet glipp av opplevelser som jeg aldri kunne vært forunt. Jeg sier bare 69.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...