Ragnar Skj Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Kald dag på Tofte i Hurum Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Hei, Ragnar. God komposisjon og fint utsnitt, - breddeformat passer ypperlig på dette bildet. Det fine dagslydst og snøen gir bildet en god stemning, og stedet ser riktig innbydende ut ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Hei, Ragnar. God komposisjon og fint utsnitt, - breddeformat passer ypperlig på dette bildet. Det fine dagslydst og snøen gir bildet en god stemning, og stedet ser riktig innbydende ut ! M v h Albert. Takk for fin omtale ! En del skyer i horisonten hjalp til med å få til dynamikk i bildene i dag. Dett er jo helt på sydspissen av Hurumhalvøya med utsikt både mot Østfold- og Vestfold kysten. Skj Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Ett meget godt eksponert og severdig bilde dette Ragnar. Skyene/Frostrøyken gir fin dynamikk i bildet. Undertegnede har tilbrakt mange timer akkurat her på svaberg og strender i sin barndom Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Flott komponert kystlandskap , med fine farger og fint lys . Flott med skydekket i horisonten . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Ett meget godt eksponert og severdig bilde dette Ragnar. Skyene/Frostrøyken gir fin dynamikk i bildet. Undertegnede har tilbrakt mange timer akkurat her på svaberg og strender i sin barndom Mvh. Rolf Regner med at du har flere lignende bilder fra Tofteområdet. Tenkte jeg måtte utnytte det kalde været med å ta meg en liten fotorunde. Takk for din hyggelige kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Flott komponert kystlandskap , med fine farger og fint lys . Flott med skydekket i horisonten . Mvh Alec Hyggelig med kommentar fra deg Alec ! Skj Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Flott stemning. Det ser liksom ikke så kaldt ut med sol og åpent vann. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Flott og stemningsfullt, Ragnar! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Ett meget godt eksponert og severdig bilde dette Ragnar. Skyene/Frostrøyken gir fin dynamikk i bildet. Undertegnede har tilbrakt mange timer akkurat her på svaberg og strender i sin barndom Mvh. Rolf Hei Rolf og takk for din kommentar til bildet ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Flott komponert kystlandskap , med fine farger og fint lys . Flott med skydekket i horisonten . Mvh Alec Hei, og takk for din gode kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Flott stemning. Det ser liksom ikke så kaldt ut med sol og åpent vann. Enig i det, ser ikke så kalt ut med sol og åpent vann. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Nydelig! Tusen takk for kort, men god kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Flott og stemningsfullt, Ragnar! mvh Fredrik Takk for det Fredrik ! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Sikkert en smaksak når jeg tenker ytterligere beskjæring nede når du først har valgt deg panorama. Tenker meg å ta så mye at diagonalen av snøkanten som kommer inn fra høyre kortside går rent ut med litt luft fram til hjørnet på nedre langside. Men da forsvinner jo de små svarte som stikker opp her og der og skaper liv i forgrunnen. uansett sp gir bildet inntrykk av en kald vinterdag. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Sikkert en smaksak når jeg tenker ytterligere beskjæring nede når du først har valgt deg panorama. Tenker meg å ta så mye at diagonalen av snøkanten som kommer inn fra høyre kortside går rent ut med litt luft fram til hjørnet på nedre langside. Men da forsvinner jo de små svarte som stikker opp her og der og skaper liv i forgrunnen. uansett sp gir bildet inntrykk av en kald vinterdag. Roar Takk for dine tanker om beskjæring, inntrykket av kald vinterdag vil jo være der uansett. Selv tenkte jeg på at linjen av små musespor også skulle være med. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg