Gå til innhold

Kald dag på Tofte i Hurum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, Ragnar.

God komposisjon og fint utsnitt, - breddeformat passer ypperlig på dette bildet.

Det fine dagslydst og snøen gir bildet en god stemning, og stedet ser riktig innbydende ut ! :)

M v h

Albert.

Takk for fin omtale ! En del skyer i horisonten hjalp til med å få til dynamikk i bildene i dag. Dett er jo helt på sydspissen av Hurumhalvøya med utsikt både mot Østfold- og Vestfold kysten.

Skj

Lenke til kommentar

Ett meget godt eksponert og severdig bilde dette Ragnar. Skyene/Frostrøyken gir fin dynamikk i bildet.

Undertegnede har tilbrakt mange timer akkurat her på svaberg og strender i sin barndom :)

Mvh. Rolf

Regner med at du har flere lignende bilder fra Tofteområdet. Tenkte jeg måtte utnytte det kalde været med å ta meg en liten fotorunde. Takk for din hyggelige kommentar !

Skj

Lenke til kommentar

Sikkert en smaksak når jeg tenker ytterligere beskjæring nede når du først har valgt deg panorama.

Tenker meg å ta så mye at diagonalen av snøkanten som kommer inn fra høyre kortside går rent ut med litt luft fram til hjørnet på nedre langside.

Men da forsvinner jo de små svarte som stikker opp her og der og skaper liv i forgrunnen.

uansett sp gir bildet inntrykk av en kald vinterdag.

Roar

Lenke til kommentar

Sikkert en smaksak når jeg tenker ytterligere beskjæring nede når du først har valgt deg panorama.

Tenker meg å ta så mye at diagonalen av snøkanten som kommer inn fra høyre kortside går rent ut med litt luft fram til hjørnet på nedre langside.

Men da forsvinner jo de små svarte som stikker opp her og der og skaper liv i forgrunnen.

uansett sp gir bildet inntrykk av en kald vinterdag.

Roar

Takk for dine tanker om beskjæring, inntrykket av kald vinterdag vil jo være der uansett. Selv tenkte jeg på at linjen av små musespor også skulle være med.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...