AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg var i et langt forhold. Fikk barn i forholdet. For 4 år siden ble jeg singel, og etter det så har jeg hatt to forhold, ellers så har jeg datet mye. Jeg føler at jeg ikke har vært heldig i kjærligheten, men mulig at det er meg som tror det, for jeg har jo hatt to forhold selv om de gikk i stykker etter eksen. Så jeg har jo fått muligheter. Jeg datet mange. Avviste mange som virket ut til å kun være ute etter sex. En gang i blant ble jeg avvist selv, og tok det veldig tungt. Avviste noen som virket ut til å ha problemer, og som jeg ikke følte kjemi med. Jeg føler meg veldig uheldig i kjærlighetslivet, men ifølge denne historien. Er jeg så uheldig? Ser ut til at mulighetene er på plass. Forsøker å tenke på hvordan jeg er som person: Og hva som kan tiltrekke en mann når jeg skal ut igjen: Utseende: 1. Jeg er noenlunde slank. 2. Jeg har former 3. Jeg har mørkt langt hår 4. Jeg er naturlig. Sminker meg ikke, kanskje jeg burde sminke meg mer, slik at øyenvipper osv ser lengre ut? Jeg kler meg sportslig. Personlighet: Jeg er ganske barnslig kanskje. Har mye humor. LIvlig. Prater mye, og elsker å prate. Jeg ønsker alltid alle det beste. Tenker mye på andre. Blir lett glad i mennesker. Er veldig glad i sex, men forsøker å holde meg i tøylene for jeg forbinder det med å være glad i noen, og ikke bare lek og ferdig med det. Interesser: Er veldig glad i sport, og å trene. Elsker hjemmekos. Liker film, musikk, og har interesse for fotografering. Reiser. Lever et normalt liv. Liker å ha det ryddig rundt meg og stabilt. Høres jeg ut som en kjedelig personlighet? Har forsøkt å få råd datingråd på nettet, men kommentarene jeg får høre er at jeg sikker er for kjedelig. Hvilke inntrykk får dere av det dere leser? Hvordan skal en dame være for å gi dere en bra feeling? Anonymous poster hash: 1a4aa...978 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Du høres da absolutt ikke kjedelig ut. Høres ut som hvilken som helst annen normal person. 1 Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Smaken er som baken.......... 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Du høres da absolutt ikke kjedelig ut. Høres ut som hvilken som helst annen normal person. Ja , etter min mening så er jeg en ganske livlig person. Full i liv. Så jeg kan ikke forstå dem som sier at jeg er kjedelig. Jeg er ikke den som bare sitter på baken i sofaen heller. Jeg elsker å gå ut å finne på saker og ting i tillegg. Liker å gå ut å spise en god middag, gå på turer, gå ut på kino, gå på museumer, gå å svømme, gå turer, bilturer... ja jeg vil si at jeg er dama med liv i Jeg husker at en datingrådgiver sa for noen år siden at det måtte være fordi jeg er en grå kjedelig dame i interessene mine, men jeg mener at jeg overhodet ikke er noe kjedelig menneske. Anonymous poster hash: 1a4aa...978 Lenke til kommentar
BenWhittaker Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Du høres ut som ei fantastisk dame. 1 Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Samme om du er kjedelig eller ei, så lenge du trives med hvordan du er, det som er trikset er å finne deg noen som er lik deg selv og holder ut med hverandre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Du høres ut som ei fantastisk dame. Takk . Jeg var på et annet forum, og der satt det en datingrådgiver. En dame som sa at hun var det, og hun påsto at jeg måtte være en grå kjedelig dame, men jeg vet at jeg er full i liv. Livlig, .. prater gjerne altfor mye, men jeg vil ikke si at jeg er kjedelig. Men de som jobber som datingrådgiver har ikke alltid anelse om hva de driver med. Anonymous poster hash: 1a4aa...978 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Dating er vanskelig. Jeg har aldri hatt noe flaks med det, men har fremdeles så og si bare vært i forhold de siste 10 årene. Blir kjent med folk over lengre tid over nettet, så bare skjer det. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Samme om du er kjedelig eller ei, så lenge du trives med hvordan du er, det som er trikset er å finne deg noen som er lik deg selv og holder ut med hverandre. Har tre forhold bak meg. Et av forholdene der var det sånn at han satt for mye i sofaen og røykte, og da kjedet jeg meg. Og sto der og sa: kom igjen, vi må ut å gå tur eller finne på noe. Så jeg vil si at jeg er en livlig dame, men jeg kan sitte lenge i sofaen og slappe av og. Jeg er ikke hyperaktiv Anonymous poster hash: 1a4aa...978 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Du høres helt ok ut. Du høres ikke kjedelig ut. Men jeg får inntrykk av at du passer sammen med en "kjedelig" mann. Problemet kan være at det ikke egentlig er sånne menn du liker, og at du dermed ender opp med en type mann som du synes er interessant, men som egentlig ikke passer sammen med deg. Derav kortere forhold, eller at dere ikke helt finner tonen på datene. Kanskje bli litt mer bevisst på hva du ser etter, hva du trenger, og hva slags mann som kunne passet samme med deg. Anonymous poster hash: 964b7...cce Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Du høres helt ok ut. Du høres ikke kjedelig ut. Men jeg får inntrykk av at du passer sammen med en "kjedelig" mann. Problemet kan være at det ikke egentlig er sånne menn du liker, og at du dermed ender opp med en type mann som du synes er interessant, men som egentlig ikke passer sammen med deg. Derav kortere forhold, eller at dere ikke helt finner tonen på datene. Kanskje bli litt mer bevisst på hva du ser etter, hva du trenger, og hva slags mann som kunne passet samme med deg. Anonymous poster hash: 964b7...cce En bra mann for meg er en mann som ikke er et utelivsmenneske, og festemenneske. Jeg vet at jeg behøver en mann som er familiekjær og stabil. Jeg behøver en mann som gir meg trygghet. Har kjent hvor usikker jeg blir når noen liker å gå ut, og har dårlig tid til meg, og et kjempestort nettverk. Men mulig jeg må finne en kjedeligere mann enn jeg tror. Men jeg tror at det er viktig å ha en fritidsinteresse å dyrke sammen, for da har man noe til felles. Samtidig litt felles drømmer og mål i livet. Jeg hører ikke sammen med en sofagris, som sitter i sofaen og ikke orker å bevege seg Anonymous poster hash: 1a4aa...978 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Hvordan skal en dame være for å gi dere en bra feeling? Anonymous poster hash: 1a4aa...978 Vanskelig spørsmål... Du er i nabogata for hva jeg skulle sett etter, jeg er kanskje ikke helt av den pratsomme typen men. Jeg liker jordnære damer. Som vet at sminke bare er et deksel for hvordan man egentlig ser ut. Trenger ikke å sitte på mobilen for å sjekke sosiale medier. Fnyser av mongolide nyheter på nettavisene om kjendiser som har på seg et nytt plagg. Har evnen til å se hvordan andre og seg selv oppfører seg, selvinnsikt er viktig. Selvironi. Uhøytidelig. Glad i natur og dyr. Det ble litt mer utleverende enn jeg bruker å være, men det var nå min damesmak i hvert fall. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Hvordan skal en dame være for å gi dere en bra feeling? Anonymous poster hash: 1a4aa...978 Vanskelig spørsmål... Du er i nabogata for hva jeg skulle sett etter, jeg er kanskje ikke helt av den pratsomme typen men. Jeg liker jordnære damer. Som vet at sminke bare er et deksel for hvordan man egentlig ser ut. Trenger ikke å sitte på mobilen for å sjekke sosiale medier. Fnyser av mongolide nyheter på nettavisene om kjendiser som har på seg et nytt plagg. Har evnen til å se hvordan andre og seg selv oppfører seg, selvinnsikt er viktig. Selvironi. Uhøytidelig. Glad i natur og dyr. Det ble litt mer utleverende enn jeg bruker å være, men det var nå min damesmak i hvert fall. Hvordan skal en dame være for å gi dere en bra feeling? Anonymous poster hash: 1a4aa...978 Vanskelig spørsmål... Du er i nabogata for hva jeg skulle sett etter, jeg er kanskje ikke helt av den pratsomme typen men. Jeg liker jordnære damer. Som vet at sminke bare er et deksel for hvordan man egentlig ser ut. Trenger ikke å sitte på mobilen for å sjekke sosiale medier. Fnyser av mongolide nyheter på nettavisene om kjendiser som har på seg et nytt plagg. Har evnen til å se hvordan andre og seg selv oppfører seg, selvinnsikt er viktig. Selvironi. Uhøytidelig. Glad i natur og dyr. Det ble litt mer utleverende enn jeg bruker å være, men det var nå min damesmak i hvert fall. Ja, jeg ble dumpet to ganger av to menn som jeg datet en stund for noen år tilbake, fordi de sa at jeg var altfor pratsom i motsetning til de selv, og at jeg var for aktiv type . Men jeg vil kalle meg jordnær. Har ikke stor tro på meg selv, er sjenert, men jeg er pratsom, og liker å finne på ting, i stedet for å bare sitte i sofaen hele tiden. Men kan sitte i sofaen i timesvis og. Enhver sin smak Jeg liker roligere menn, som prater lite og. Det er jo ofte slik at en skal være lytteren og en prateren . men jeg liker begge deler, men var en gang jeg var med en som pratet mye , og da ble det for mye for meg etter en stund Kjekt i begynnelsen men etter hvert.. holdt på å bli gal Anonymous poster hash: 1a4aa...978 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Du høres ut som ei fantastisk dame. Takk . Jeg var på et annet forum, og der satt det en datingrådgiver. En dame som sa at hun var det, og hun påsto at jeg måtte være en grå kjedelig dame, men jeg vet at jeg er full i liv. Livlig, .. prater gjerne altfor mye, men jeg vil ikke si at jeg er kjedelig. Men de som jobber som datingrådgiver har ikke alltid anelse om hva de driver med. Anonymous poster hash: 1a4aa...978 Du har vært utsatt for Nettinettet tipper jeg. Hun er ikke heeeelt den jeg ville hørt mest på. Innleggene dine i tråden tyder på at du tenker for mye, og prater for mye om uvesentligheter i stede for å bare slappe av og nyte livet. Anonymous poster hash: 18314...fc3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Du høres ut som ei fantastisk dame. Takk . Jeg var på et annet forum, og der satt det en datingrådgiver. En dame som sa at hun var det, og hun påsto at jeg måtte være en grå kjedelig dame, men jeg vet at jeg er full i liv. Livlig, .. prater gjerne altfor mye, men jeg vil ikke si at jeg er kjedelig. Men de som jobber som datingrådgiver har ikke alltid anelse om hva de driver med. Anonymous poster hash: 1a4aa...978 Du har vært utsatt for Nettinettet tipper jeg. Hun er ikke heeeelt den jeg ville hørt mest på. Innleggene dine i tråden tyder på at du tenker for mye, og prater for mye om uvesentligheter i stede for å bare slappe av og nyte livet. Anonymous poster hash: 18314...fc3 Jeg fikk tilbud om rådgiving på Kg av en bruker der. Nå vil jeg ikke opplyse hvem det er . Hun drev med datingrådgivning, og sa at jeg måtte være for kjedelig som person med for lite interesseområder. Jeg har mange interesser, og er i full fart hele tiden, så jeg vil si at jeg absolutt ikke er av den kjedelige sorten. Jeg vil si at jeg er mer fargerik som menneske enn de fleste damer jeg kjenner. Anonymous poster hash: 1a4aa...978 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå