Albert Andersson Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Et rålekkert bilde! Perfect! Hei, Helene. Tusen takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! Som du ser, er jeg fortsatt fanget i fuglefoto-graferingens solide nett, og alle forsøk på frigjøring har vært mislykkede ... . Ha en riktig god helg, Helene ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Nydelig bilde av den vakre fuglen! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Nydelig bilde av den vakre fuglen! Hei, TCL Photography. Tusen takk for hyggelig, positiv tilbakemelding ! Ha en riktig god helg, Tove. M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 18. januar 2016 Del Skrevet 18. januar 2016 Den er jo gråbrun så da er det vel ikke så viktig. Men ser fuglefotograf Olsson skriver gråsisik så da stoler jeg på det. Dette kan du. Alt stemmer - lys (inkludert godt lys i øyet), skarphet, farger og detaljer. Kompen med diagonal mellom kortside og langside for å få ekstra spenning skal også være nevnt. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 18. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2016 Den er jo gråbrun så da er det vel ikke så viktig. Men ser fuglefotograf Olsson skriver gråsisik så da stoler jeg på det. Dette kan du. Alt stemmer - lys (inkludert godt lys i øyet), skarphet, farger og detaljer. Kompen med diagonal mellom kortside og langside for å få ekstra spenning skal også være nevnt. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig, positiv tilbakemelding, - jeg har lært mye av din alltid grundige og samvittighetsfulle bedømmelse ! M v h Albert. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Her er Gråsisik: Og her er Brunsisik: Jeg synes din ligner mer på den siste, så da er det brun da Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 22. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2016 Her er Gråsisik: Og her er Brunsisik: Jeg synes din ligner mer på den siste, så da er det brun da Hei, Ozone. Det er mange som har ønske om at det skal være mulig å skille mellom grå- og brunsisik på en enkel måte, men det finnes så mange varianter mellom disse, at den faglige ekspertisen vurderer å betegne dem som én art, uten at noe felles navn er foreslått, - så vidt jeg vet ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg