Gå til innhold

Gråsisik, - eller brunsisik (?)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett vakker fugl, men hang meg mest opp i det utrolig estetiske bildet med flott kunstnerisk bakgrunn.

Hei, Gro.

Tusen takk for hyggelig, positiv tilbakemelding !

Bakgrunnen i bildet er kvister og noe fjorårsløv på hekk og busker, og den lyse fargen skyldes snøen som skinner gjennom der det er "luker" i vegetasjonen.

jeg velger som regel største blenderåpning (F. 2.8) for å få bakgrunnen sløret, og noen ganger, - som nå, blir resultatet tilfredsstillende, selv med blenderåpning f.4.0.

M v h

Albert

Lenke til kommentar

Nok en gang så er det bare å bøye seg i hatten for de fantastiske fuglebildene du leverer.

Veldig hyggelig å se at du er vel tilbake etter en lang sommerferie :)

Mvh. Rolf

Hei, Rolf.

Tusen takk, - det var veldig hyggelig å få en slik tilbakemelding ! :)

Jeg satser på å legge inn bilder regelmessig, men ikke daglig, - det blir for tidkrevende.

Jeg skal likevel forsøke å følge med på og kommentere bilder som fanger oppmerksomheten !

Ha en riktig god helg, Rolf ! :)

M v h

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Nydelig bilde av vakker fugl , skarpt med masse fine detaljer i fjærdrakten og en fin dus/sløret bakgrunn .

Flott komponert og med fin fargepalett og fint lys .

Det er fint å ha deg tilbake her igjen .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Er igrunnen ikke noen fugle kikker men liker dofen og kompen her ;-)

Hei, Atle.

For mange mennesker er fugler bare "noe som flyr forbi", mens andre blir fascinert av farger, utseende og egenskaper. Vi er forskjellige personligheter med ulike interesseområder, og det synes jeg er bra, for da kan jeg dra nytte av kunnskap som andre har, men som jeg selv mangler.

Jeg setter stor pris på at du tar deg tid til å se på og bedømme bilder slik du gjør !

God helg, Atle !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Nydelig bilde av vakker fugl , skarpt med masse fine detaljer i fjærdrakten og en fin dus/sløret bakgrunn .

Flott komponert og med fin fargepalett og fint lys .

Det er fint å ha deg tilbake her igjen .

Mvh

Alec

Hei, Alec.

Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding !

Etter en lang pause har jeg begynt å legge ut bilder igjen, og selv om jeg har forsøkt å fotografere ulike objekter, er det fugler som i første rekke "gir næring" til fotointeressen.

Jeg har ikke kapasitet til å legge ut bilder daglig, og heller ikke et stort nok antall bilder, men jeg tar sikte på å presentere bilder regelmessig.

Jeg skal også forsøke å holde fokus på å se og vurdere andres bilder som gir inntrykk.

Ha en riktig god helg, Alec !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...