DeejPhant Skrevet 6. mai 2002 Del Skrevet 6. mai 2002 Quote: On 2002-03-11 17:54, lofotknut skrev:ååå ****s drit..xp suger no så grusomt. Håper du blir utestengt... Lenke til kommentar
lofotknut Skrevet 7. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2002 Alle mine drivere var verifisert med xp logo. men kan det være at jeg har feil driver til mitt nokså gamle isdn kort? men jeg skjønner ikke hvorfor maskina skal svartne uten at jeg da gjør noe med selve isdn kortet... jeg har også en skanner som ikke vil avinstalleres. den er ikke installert ordentlig , men jeg får en melding om at den er nødvendig for å få starta opp maskina! vurderer å formatere nå jeg , gitt. Lenke til kommentar
SNEBoP Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 kan være en ide det oxo... begynne fra scratch igjen Lenke til kommentar
GrevRev Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Ja, tror at det kan være en god ide, en liten format c: kan gjøre mye godt(og mye gale!!).. MEN, når du innstallerer igjen (XP håper jeg), så ikke ha ISDN-kort, overflødig RAM (viss du har 2 brikker), lydkort og nettverkskort i. Da kan det jo være mye enklere å finne problemet :smile: Når du innstallerer kortene igjen, sett i ett og ett, og vent en stund, slik at du kanskje får ny blåskjerm. Da finner du jo ut hva som er galt. _________________ Some people say: "Life's a bitch and then you die." I disagree, I say Life's a bitch and then you get cancer. Then you go into chemo-therapy and loose all your hair, and THEN you die. :sad: [ Denne Melding var redigert av: GrevRev på 2002-05-07 17:09 ] Lenke til kommentar
Viva Skrevet 7. mai 2002 Del Skrevet 7. mai 2002 Har kjør XP siden det ble klart på markedet med alle oppgraderinger. Har fått bluescreen 4-5 ganger. Men så kraftig at maskinen starter på nytt selv, uten å spørre.. *klikk* Og så er vi igjen..... XP profe$$ional er installert som NTFS filsystem og er ikke oppgradering. Micro$oft har en del og rette på enda, men XP er det beste fra M$ hittil. Micro$oft er bare Micro$oft...... ikke noe og gjøre med Lenke til kommentar
SNEBoP Skrevet 8. mai 2002 Del Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-07 17:20, Viva skrev:Har kjør XP siden det ble klart på markedet med alle oppgraderinger. Har fått bluescreen 4-5 ganger. Men så kraftig at maskinen starter på nytt selv, uten å spørre..*klikk*Og så er vi igjen.....XP profe$$ional er installert som NTFS filsystem og er ikke oppgradering. Micro$oft har en del og rette på enda, men XP er det beste fra M$ hittil. Micro$oft er bare Micro$oft...... ikke noe og gjøre med PRØV MED |/|!(r0$0f7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå