Mil2000 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Min samboer jobber i leketøysbutikk og for noen dager siden fikk de inn The Sims "Making Magic" (Tilleggspakke til Sims). Hun tok en kopi med hjem for å teste den før den ble lagt ut for salg. Hun installerte spillet og testet dette i 5 min før hun avinstallerte det og spillet ble solgt i dag. Kunden kom etter kort tid tilbake og forlangte nytt spill da han ikke fikk installert spillet pga. ugyldig cd-key. Mitt spørsmål er da, kontakter spillet under installeringen Maxis og bruker opp cd-key'n på noen lignende måte som winxp gjør? Kan dette spillet kun brukes på hennes maskin nå fremover? Takker for svar! Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Neida , du kan bruke spillet på hvilken som helst maskin. Her en cd-key som skal funke: [sensurert] Lenke til kommentar
notarget Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Lurt å oppgi cd key Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 geedoo utestenges i 1 måned. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Be kunden prøve å taste inn på nytt og passe på store/små bokstaver osv. Lenke til kommentar
Mil2000 Skrevet 18. november 2003 Forfatter Del Skrevet 18. november 2003 (endret) Kunden har nok tastet feil cdkey ja. Dama var litt redd for at hun måtte kjøpe alle sims spillene hun hadde testet nå. Det er jo ikke akkuratt butikkens policy å "teste" spillene litt hjemme før de blir lagt ut for salg. Takk for svar! Endret 18. november 2003 av Mil2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå