Gå til innhold

Stearinlys i telt

djgudleif

Anbefalte innlegg

For fjellturer og slikt så blir det sommer, høst og vår uten ski 1-2 natts... 

Er dette å anbefale

https://www.xxl.no/helsport-sarek-60-l-ryggsekk/p/1121012_1_style

60 liter helsport 399?

Jeg går alltid med dobbelt så mye  :)  Men så har jeg stort sett alltid ett barn med. På sommeren stapper jeg masse godt nedi sekken. Så jeg har alltid samme sekken. Men ta og hør på FjellForum. Er det noe en lurer på så får en stort sett svar der  :)  Sekk er jo noe du blir nødt å prøve før du bestemmer deg. Er jo ikke sikkert den passer deg i det hele tatt.

Endret av FranZe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sant, sant. Likte prisen.

Klarte meg med en 30 liters sekk i helgen, der fikk jeg plass til telt, liggeunderlag, lol sovepose av minste sort, bok, fiber håndkle, men hang en pose på med mat i utafor... Så med 60 liter bør jeg få plass til alt inkl en normal sovepose.

Lenke til kommentar

Ja, prisen var fin den. Ja, så lenge du har plass til det du skal ha med og sekken ikke er vond å bære så er du jo langt på vei  :)

Jeg har en tendens til å tenke at telt slås opp ett godt stykke unna bilen. Så jeg tenker litt langtur når jeg hører fjell. Når jeg hører fjell tenker jeg også litt varme klær samt vindsekk. Er det noe jeg har respekt for er det fjellet. Selv erfarne turgåere har blitt overrasket der. Har ikke vindsekk selv men det er det neste som står på listen. Friluftsliv er alt annet enn rimelig  :hm:  

Endret av FranZe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...