selnes Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 jeg har gjort første quest for brotherhood of steel hvor jeg hjalp dem med ghouls utenfor cambridge police station. Nå vil jeg fortsette å queste for dem slik at jeg kommer meg til luftskipet osv, men det er rød skrift på cambridge police station og når jeg går inn så skyter de på meg. Hvorfor og hvordan fikser jeg det? Er level 56 og er ferdig med questene for Railroad. Har gjort noen quest for railroad der jeg måtte ut brotherhood patruljer og vertibirds.. Har det noe å si? Er jo latterlig om man gjør en "feil" at man skal gå glipp av mange quest og bli nektet deler av mappet (derbland politistasjon og luftskipet) Noen som kan hjelpe meg med dette? På forhånd takk Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Da har du vel gjort deg til uvenn med dem på en eller annen måte. Hvis de skyter på deg selv om du går inn med våpenet senket tror jeg ikke det er så mye annet å gjøre enn å loade en tidligere save eller finne deg andre venner. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Litt tricky det der, siden det ikke går an å gjøre alle quests uten å bli uvenn med noen. Finn en savefil fra før du gjorde alle railroad questa eller begynn på nytt. Ikke noe annet å gjøre med det dessverre. Lenke til kommentar
selnes Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Takkf for svar. Var vel det jeg var kommet frem til, men greit med bekreftelse. Jææævli irriterende! Hold dere unna Railroad til dere har gjort alt annet. Går glipp av masse nå, ikke bare blimpen, men det fins ikke en jævla power armor å finne, ingen å queste for osv... Er lvl 58 og der er ikke en dritt å gjøre lengere. Tok railroad quests så fort de var tilgjengelig fordi jeg var så lei av å gjøre akkurat det samme hele tiden for minutemen. Tviler på at jeg gidder å bynne på,nytt sidenjeg har langt ned 1 mnd allerede i dette drittspillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå