RennWF Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Hei, Det kan godt hende det er en tråd for akkurat det samme lenger ned på lista, om det er det send meg gjerne link til den. Jeg lurer på om noen her vet, hvordan det er når man tar opp fag som privatist. Hvilke kan de byttes ut med. Kan man bytte ut hele felleprogramfag bolken med de nye realfagene, eller blir de lagt i tillegg til de gamle fagene. Kan man bare bytte ut ett fag med ett fag? Om jeg da ønsker å forbedre snittet, må jeg da også ta opp medie fagene selv om jeg har realfag? Har sendt mail til v.g.s. og samordna opptak uten å få tilfredstillende svar. Er det noen her som vet hvordan dette fungerer?? HIS1003 Historie Vg3 påbygging til generell studiekompetanse KRO1006 Kroppsøving Vg3 MAT1001 Matematikk 1P-Y MAT1005 Matematikk 2P-Y NAT1001 Naturfag, Vg1 yrkesfaglig utdanningsprogram NAT1003 Naturfag, Vg3 påbygging til generell studiekompetanse NOR1231 Norsk hovedmål, Vg3 påbygging til generell studiekompetanse, NOR1232 Norsk sidemål, Vg3 påbygging til generell studiekompetanse, NOR1233 Norsk, Vg3 påbygging til generell studiekompetanse, muntlig SAF1001 Samfunnsfag i videregående opplæring Felles programfag MED1001 Mediekommunikasjon MED1002 Mediedesign og medieuttrykk MED1003 Medieproduksjon MED2001 Mediekommunikasjon MED2002 Mediedesign og medieuttrykk MED2003 Medieproduksjon MED2004 Tverrfaglig eksamen medier og kommunikasjon MED3001 Medier og kommunikasjon Prosjekt til fordypning PFO4106 Prosjekt til fordypning Vg1 PFO4209 Prosjekt til fordypning Vg2 Valgfrie programfag MED3004 Tekst Lenke til kommentar
jonblunn Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Hei, jeg har tatt mange fag som privatist. Er noen fellesfag som alle må ha, det er de fleste 1.klassefagene, norsk, rle og språk. Så velger man programfag i tillegg, feks realfag. Om du vil ta opp andre programfag enn de du har fra før så legges de til på vitnemålet sammen med de du hadde, men når du søker på studier tar saksbehandleren kun med de fagene som gir deg best snitt, så lenge de tilsammen tilsvarer nok timer. Anbefaler å ringe en rådgiver hos sonans, de vet hvilke fag du kan/må ha for å få det godkjent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå