.AN.XVIII.IV:. Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Skal kjøpe ny bilstereo til bilen min, men jeg har null peiling å montere bilstereo. Finnes det noen bilverksteder i Stavanger/Sandnes omegn som kan montere bilstereo for meg mot betaling? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Bilradiospesialisten gjør slikt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 Bilradiospesialisten gjør slikt. Nice. Vet du hvor mye de skal for jobben? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg tipper de bare monterer utstyr som de selger selv. Du får kontakte dem og spørre. Umulig for oss å vite når du ikke skriver noe om bilen og radioen du ønsker. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Bilradiospesialisten bak Kvadrat skal kunne ordne det for deg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Jeg tipper de bare monterer utstyr som de selger selv. Du får kontakte dem og spørre. Umulig for oss å vite når du ikke skriver noe om bilen og radioen du ønsker. Bil: VW Golf Plus TDI 2005 Bilstereo: Sony bilstereo 1-DIN DSX-A42UI Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Sony har frynsete rykte hva angår lydkvalitet. Den modellen du ønsker har ikke engang DAB, og FM-nettet skal snart legges ned. Det eneste du kan bruke den til om et år er AUX-inngangen og USB. Sikkert at du vil ha nettopp den radioen? Det ser ut som en standard størrelse, og bør kun ta noen minutter å skifte. Men tenk deg nøye om før du kjøper nettopp den radioen. Du burde jo ha DAB når du kjøper radio i 2016. 2 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2016 Sony har frynsete rykte hva angår lydkvalitet. Den modellen du ønsker har ikke engang DAB, og FM-nettet skal snart legges ned. Det eneste du kan bruke den til om et år er AUX-inngangen og USB. Sikkert at du vil ha nettopp den radioen? Det ser ut som en standard størrelse, og bør kun ta noen minutter å skifte. Men tenk deg nøye om før du kjøper nettopp den radioen. Du burde jo ha DAB når du kjøper radio i 2016. Eneste jeg bryr meg egentlig om er AUX og USB, men gjerne kom med noen anbefalinger til noe bedre med DAB også og ikke for dyrt Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 (endret) Om du ikke klarer å montere den selv, er du nok nødt til å betale Bilradiospesialisren for å montere en bilradio som de selger. Du kan sjekke deres produkter på deres hjemmesider. Se etter en billig radio med DAB+. Det er dumt å kjøpe noe annet. Nytt i sortimentet er Pioneer MVH-280DAB for 990 kroner. Monteringa kommer i tilegg, men dette bør være en rask jobb. Jeg vet ikke hvor mye ekstraarbeid montering av DAB-antenne krever. Jeg har ikke DAB selv. Endret 16. januar 2016 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå