Gå til innhold

Hvilken skjermkort?


aqdas

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en eldre pc som har Intel Celeron 2.2GHz CPU og 3GB minne. Hovedkortet er 32bits og kjører Win7. Skal bruke den til å kun vise info på HD skjerm. Jeg ønsker å installere skjermkort som har HDMI. Det er lenge siden jeg var innom pcbygging. Jeg skjønner ikke hvilket jeg skal kjøpe. Skal ha en billig som mulig. Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenker du på at det står "64 bit minnebuss"? Dette har ikke noe med arkitekturen på windows å gjøre. Minnebussen til skjermkortet handler om hvor raskt den kan lese data. Skjermkortet vil fungere på x86 windows.

 

Hvis du vil kan du PM meg, sende meg en frankert polstret konvolutt, så skal du få et radeon 6450 av meg.

Test å se om det er god nok for deg. Du taper bare noen frimerker :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er dette

https://www.komplett.no/product/632168?noredirect=true

(Usikker på om jeg har low profile bracket. Trenger du det eller har du standard size på ekspansjonsportene?)

 

Ja du kan bare ta det. Men jeg betaler ikke porto eller emballasje. Sender du meg en polstret (litt stor) konvolutt og nok frimerker (30-40 spenn?) så kan jeg sende det til deg. Bruk det, kast det, whatever :)

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Det er dette

https://www.komplett.no/product/632168?noredirect=true

(Usikker på om jeg har low profile bracket. Trenger du det eller har du standard size på ekspansjonsportene?)

 

Ja du kan bare ta det. Men jeg betaler ikke porto eller emballasje. Sender du meg en polstret (litt stor) konvolutt og nok frimerker (30-40 spenn?) så kan jeg sende det til deg. Bruk det, kast det, whatever :)

Det må sjekke. Har ikke åpnet kabinettet enda.

Lenke til kommentar

Det må være ekstremt gammelt hvis det kun har PCI spor, hvis det er gammelt så har det nok AGP (  :love:  ) også.

 

 

56992.jpg

 

 

 

 

Ta et bilde du TS så forumhjelperne kan være helt sikre på at du får riktig :)

 

Edit; Nå lager jeg bare mer forvirring for deg TS, sorry :p

Endret av Belphegor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...