*F* Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Saken: - Vært hos fastlegen - Henvist til spesialhelsetjenesten - Fristbrudd. HELFO henvist til privat aktør Hvem får jeg sykemelding av og hvordan? Har aldri hatt noen sykemelding før, så dette er nytt for meg Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 privat aktør muligens eller du kan ringe til legekontoret å høre om legen skal skrive sykemelding Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Legen din kan skrive det ut. Var selv til behandling, lege på sykehus hadde det for travelt og de ba meg gå til fastlegen for sykemelding. (sykemelding kun for når jeg var på sykehuset for behandlingen, så litt rart at fastlegen som ikke hadde noe med det å gjøre kunne skrive ut, men det kunne han altså) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Fastlegen, så lenge du ikke er hos noen andre. God bedring. Endret 14. januar 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Muligens kan alle tre instansene dele ut sykemelding ved behov. Er det normal sykdom, fysiske skader etc så får du det hos legen. I ditt tilfelle er det nok fastlegen som burde fikse dette. Endret 14. januar 2016 av Thor. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Får ringe å høre i morgen da:) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Edit: undo. Endret 14. januar 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå