Janzen Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Noen her som vet hvordan jeg skrur denne beskjeden av PERMANENT? Er umulig å bruke mobilen (Huawei P8 Light) når jeg jogger siden jeg hele tiden får denne beskjeden når jeg skal endre volum eller bytte låt. Lenke til kommentar
egen9 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Ikke at jeg aner hvordan, men får det hele tiden på min mobil au. Noen som vet hvorfor den kommer? Altså hvorfor skal man ikke dekke toppen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Sitter det en sensor der? Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Et kjapt søk på google etter "huawei p8 Don't cover the top of the screen", første treff: http://en.miui.com/thread-36930-1-1.html go to settings, display, prevent pocket dials and turn it off. Make sure yyou have a passcode though (always a good idea) or the screen might unlock itself in your pocket from moving around and start a game [ Endret 14. januar 2016 av BigJackW 1 Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Et kjapt søk på google etter "huawei p8 Don't cover the top of the screen", første treff: http://en.miui.com/thread-36930-1-1.html go to settings, display, prevent pocket dials and turn it off. Make sure yyou have a passcode though (always a good idea) or the screen might unlock itself in your pocket from moving around and start a game [ Dette fungerer sikkert på Huawei P8. Men på P8 Lite så gjør det altså ikke det. Håpte på at du fant noe jeg ikke gjorde da jeg googlet. Endret 14. januar 2016 av Janzen Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Fant den til slutt. Settings Smart Assistance More Touch-Disable Mode on/off Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå