flamethower1234 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Heisan! Utenom å utdanne meg som Politi er jeg ganske interessert i biler. Det jeg kunne tenkt meg å jobbe som innenfor biler er å f.eks. restaurere gamler biler og selge dem med en fortjeneste. Det er jeg lurer på er om lønnen er bra og om det er et marked for slike ting i "lille" Norge. Stor takk på forhånd! Endret 14. januar 2016 av flamethower1234 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Det er jeg lurer på er om lønnen er bra og om det er et marked for slike ting i "lille" Norge. Ja det er et marked. Du må konkurrere med de andre som driver med slikt og ta kunder fra dem, evt skaffe kunder på egen hånd. Rykte er alfa og omega. Det beste for deg vil nok være å gå i lære på et vanlig bilverksted, gjerne merkeverksted da de som oftest er mer seriøse på det meste. Jobbe noen år for å få deg erfaring og rutine, så kan du se om du føler for å starte for deg selv. Mange gjør dette men husk at det er kun de flinkeste som får masse kunder og tjener godt med penger. 1 Lenke til kommentar
flamethower1234 Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Ja! Jeg vet ikke helt... Det frister litt men føler jeg heller vil bli Politi. Vi får se.. Ble litt overasket over at du sa Alfa Romeo.. Har aldri likt de bilene og har hatt dårlig inntrykk av de. Endret 14. januar 2016 av flamethower1234 Lenke til kommentar
lesles Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Ja! Jeg vet ikke helt... Det frister litt men føler jeg heller vil bli Politi. Vi får se.. Ble litt overasket over at du sa Alfa Romeo.. Har aldri likt de bilene og har hatt dårlig inntrykk av de. "Alfa og omega" Ikke noe Romeo. Jeg foreslår du studerer noe som ikke krever mye lesing 5 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Mitt råd er å ikke blande jobb med hobby i alle fall. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå