jarmush Skrevet 14. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2016 For et par dager siden skulle jeg sette inn en USB pinne i pc'en og da slo det en liten gnist mellom fingrene og pc'en idet USB pinnen berørte pc kabinettet. Når USB pinnen var satt inn fikk jeg en feil kode nr 43 og pc'en greide ikke å finne/lese USB pinnen. Er USB pinnen ødelagt av statisk elektrisitet nå? NB! Jeg tok av meg en fleece jakke like før jeg plukket fram USB pinnen fra en skuff, og kjente at det oppstod statisk elektrisitet i det jeg tok av jakken. Dette skjer nesten hver gang jeg tar av en fleece jakke eller ullgenser. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2016 Feilkode 43. Prøv pinnen i en annen PC, funker den ikke der så går det kanskje an å reformatere den. Muligens du får ut noe med et recoveryprogram hvis det er noe viktig du vil ha ut. Et kraftig statisk støt kan drepe en USB-pinne. Lenke til kommentar
jarmush Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg forsøkte USB pinnen i en annen pc også men med samme resultat. Hvis men reformaterer blir vel alt slettet, vel? Hadde heldigvis ikke noen viktige bilder eller dokumenter på pinnen, så jeg går bare utfra at jeg må skrote USB pinnen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå