autistisk Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg liker universal studios, men hvor i USA er det kjekkest i universal studios? Florida eller Los Angeles? Hva andre kjekke ting kan man finne på i Florida/Los Angeles Lenke til kommentar
autistisk Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg sjekket litt på nettet og fant et hotell som ser flott ut. Det heter Universals hardrock hotel. Jeg tror jeg faller for Florida. Hva annet kjekt kan man finne på i Orlando områdene i Florida? Jeg liker å gå i dyreparker og akvarier å sånt. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Er det bare turistattraksjoner, mat, fest, kultur, byliv osv du er ute etter, så er nok Florida et bra valg. Skal du ut på roadtrip, og se natur, nasjonalparker, småbyer osv så helt klart California og California kysten. Florida er en sump, flatt og kjedelig. LA er en drittby, men utenfor LA byr California på masse spennende. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Orlando bør unngås juni-september da det er for varmt, klamt og det regner for mye. Var der i februar og da var det helt greit. Må du absolutt reise midt på sommeren så er California mye mer levelig. Endret 14. januar 2016 av robertaas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå