Smedsrud Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Fortsatt ikke fått den store novemberoppdateringen til Windows 10? Snik, da vel...GUIDE: Slik sniker du deg fremst i Microsofts lange oppdateringskø 1 Lenke til kommentar
hkbruvold Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Fikk for ett par uker siden. Ble avbrutt midt i et multiplayer-spill, og det tok lang tid å oppdatere. Det verste er at XCOM ikke lenger fungerer etter oppdateringen. Endret 14. januar 2016 av hkbruvold 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg ønsker ikke oppdateringer. Jeg så en film med noen folk og så bare BAM nei nå skal vi oppdatere. Det er verre enn pesten. 3 Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Fikk for ett par uker siden. Ble avbrutt midt i et multiplayer-spill, og det tok lang tid å oppdatere. Det verste er at XCOM ikke lenger fungerer etter oppdateringen. Enkelt å fikse hvis du har XCOM via Steam, høyreklikk og velg 'verify integrity of game cache'. 1 Lenke til kommentar
Smedsrud Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Vel, du kan jo alltids deaktivere Windows Update-tjenesten helt. Den finner du ved å skrive "services.msc" inn i kjør-boksen. (Windows-tast+R) Men da mottar du heller ikke sikkerhetsoppdateringer.. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Hvordan fjerne mas om oppgradering til Windows 10 er diskutert i flere tråder her på forumet allerede, f.eks. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1703237&do=findComment&comment=23006998 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Problemet med oppgradering fra DVD\minnepenn er windows får en windows.old mappe i C:\ Så derfor velger jeg ikke den løsningen. Syns siden forrige build er microsoft trege å lage iso build (Windows 10 Preview Build 11099) prøv finne den uten det er beta versjon eller ikke, er ikke bare å laste ned en iso fil. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 2 måneder? At det er en kø er greit nok, 2 måneder er helt latterlig. AtW 1 Lenke til kommentar
deac Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Problemet med oppgradering fra DVD\minnepenn er windows får en windows.old mappe i C:\ Så derfor velger jeg ikke den løsningen. Syns siden forrige build er microsoft trege å lage iso build (Windows 10 Preview Build 11099) prøv finne den uten det er beta versjon eller ikke, er ikke bare å laste ned en iso fil. Kjør disk cleanup å fjern den? Problem solved. 1 Lenke til kommentar
Shelke88 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 MSDN abonnement er kjekt Lenke til kommentar
Laaaaaaaars Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 homegroup hos meg funker heller dårlig etter oppdateringen :/ Lenke til kommentar
G Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 2 måneder? At det er en kø er greit nok, 2 måneder er helt latterlig. AtW Kanskje det har noe å gjøre med at Microsoft med vilje har slått på fildeling som default oppsett på Win10, slik at oppdateringene dine må først innom mange vilt fremmede og kanskje også naboen din før de når deg. Lenke til kommentar
hkbruvold Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Fikk for ett par uker siden. Ble avbrutt midt i et multiplayer-spill, og det tok lang tid å oppdatere. Det verste er at XCOM ikke lenger fungerer etter oppdateringen. Enkelt å fikse hvis du har XCOM via Steam, høyreklikk og velg 'verify integrity of game cache'. Har gjort det, men fungerte ikke. Det er en diskusjon om det på steam, men for flere, inkludert meg, fungerer ikke noe. Men så er det ikke lenge til XCOM 2 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 2 måneder? At det er en kø er greit nok, 2 måneder er helt latterlig. Har du stått 2 måneder i kø, så har du stått i feil kø ... (Da er det noe annet som blokkerer for oppdateringen, uvisst hva.) (Men lignende ting har skjedd tidligere med eldre versjoner av Windows.) Men hvis man får beskjed om at man står i kø - bare vær tålmodig - uten å bli fortalt at man står i feil kø, så vil vel noen og enhver begynne å murre. Lenke til kommentar
Kybber Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Takk for fint tips! Kjekt å kunne ta dette når det passer istedet for å bli plutselig avbrutt, slik andre her rapporterer om. Har oppdatert 2 av 3 PCer nå i deg - den tredje tar jeg i løpet av kvelden 1 Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Problemet med oppgradering fra DVD\minnepenn er windows får en windows.old mappe i C:\ Så derfor velger jeg ikke den løsningen. Windows.old mappe får du når du oppgraderer på vanlig vis også, så ser ikke problemet, det er jo bare å slette mappen. Sitter du på en 30 GB disk eller? Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg har fått et par problemer i forbindelse med dette programmet. For det første kan jeg ikke høyreklikke på det for å velge "Kjør som administrator". Da låser Explorer seg. Hvis jeg kjører det normalt, sitter jeg fast på "Getting a few things ready" Dette forvirrer meg litt. Ikke at det skal by på alt for store problemer. Planlegger nemlig å skaffe meg en mSATA i løpet av uken og legge OS inn der på nytt. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Jeg har installert windows 10 5 ganger den siste måneden, 2 ganger på denne PC'en og 1 gang på 3 andre. Den siste oppdateringen har ligget klar på windows update på alle sammen. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Men så er det ikke lenge til XCOM 2 ALT for lenge til.... Jeg har spilt dataspill i 30 år og tror ikke jeg gledet meg så mye til et spill før! BELIEVE THE HYPE!!! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Oppskriften funka, takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå