Netforce Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Er lei av å hale rundt på 2 forskjellige mobiler og siden Note3-en min avgikk ved døden etter et regnskyll så må jeg ha noe nytt for å dekke privatbehovet så da tenkte jeg å kombinere jobb og privat behovet for telefon i ett. Har sett litt på følgende som kunne være aktuelle: Sony Xperia M4 Aqua dual-sim Huawei Honor 5x (Denne blir vel erstattet at 6x straks tror jeg) ZTE Blade 6 Noen andre jeg burde se litt nærmere på? Budsjett rundt 3000 kroner, bruker mobilen som avspiller til musikk stort sett og så er standbytid viktig da jeg er allergisk mot ladere. Likte egentlig ikke størrelsen på Noten, men jeg likte batteritiden. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 HTC One M8 kommer i en utgave med to SIM-kort. Jeg har den ikke selv men kjenner flere som bruker den og de er veldig fornøyd. er dog litt usikker på pris. Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Mja, M8 er en veldig flott telefon med dualsim, eneste er at den blir litt dyr. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Hva med Microsoft Lumia 640 Dual Sim? Prisen er omtrent halvparten av budsjettet. Mvh Faller Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Hmm, du sier noe, 1500 kroner gjør den fristende selv om jeg foretrekker Android-telefoner. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg kan anbefale Lumia 640. Kjøpte den bare for moro skyld, men den viste seg å være en knalltelefon!! Og til den prisen får du garantert ikke noe bedre. Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Hvordan fungerer bank-id og mobilbank på windows mobile da, ser sparebank1 bare har apper for iphone og android? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Er det fortsatt slik at det ene simkortet bare støtter 2G, og det andre støtter 2G/3G/4G? Kjekt å vite før man setter i gang. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Huawei Honor 7 er jo også en mobil som støtter to SIM.Veldig rask mobil med ny android og godt kamera og koster under 3,5k http://www.prisjakt.no/product.php?p=3265796 http://www.tek.no/artikler/test-huawei-honor-7/192523 Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 OnePlus 2 er og en mulighet. Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Hmm, Oneplus 2 ja... kanskje det. Edit: sånn rent bortsett fra at man ikke kan bestille den til Norge fra siten dems og må bruke ebay for å få tak i den.... Endret 14. januar 2016 av Netforce Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Når jeg skaffa min OnePlus One, så bestilte jeg via deres site, til min Jetdirect adresse. Så gikk ting sin gang, og jeg fikk telefonen på postkontoret Alternativt om du kjenner noen i sverige, så kan det fungere også Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Hmm, kunne være et alternativ, tester ut den Luminaen først tror jeg så er Oneplus2 en erstatter om jeg hater den over alt her i verden.... Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Min Lumia 950 har mulighet for dual sim. 2G,3G Eller 4G skal vel fungere på begge sim kortene. Ser ut til å være enkelt å skifte mellom simkortene. Den koster nok en god del mer enn Lumia 640. Sparebank 1 og bankid på mobil fungerer strengt tatt greit. Om man har flere eller færre funksjoner enn på Sparebank 1 appen på Ios eller Android vet jeg dessverre ikke. Endret 14. januar 2016 av tintin77 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Dersom en Kina-telefon er et alternativ, så har Cubot X12 dual-SIM: http://www.androidheadlines.com/2015/07/featured-review-cubot-x12.html Lenke til kommentar
Chutikran Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Hvordan fungerer bank-id og mobilbank på windows mobile da, ser sparebank1 bare har apper for iphone og android? Jeg har en Lumia 640 XL med 2 sim-kort. Bank-Id og mobilbank fungerer utmerket. Jeg bruker 2 banker som ikke har app i WP, men begge har mobiltilpassede sider. Akkurat det samme som en app. Skal du gjøre noe på kontoen, så logger du inn med bank-id på mobil. Akkurat det ligger jo i SIM-kortet og er ikke noe problem på WP. PS: Skulle gjerne ha oppgradert til Lumia 950 XL dual sim, men det ser ikke ut til å være å oppdrive i fedrelandet. Noen som har peiling på hvor man kan kjøpe slikt noe? Endret 15. januar 2016 av Chutikran Lenke til kommentar
Myxo Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 HTC One M8 kommer i en utgave med to SIM-kort. Jeg har den ikke selv men kjenner flere som bruker den og de er veldig fornøyd. er dog litt usikker på pris. Jeg og en kollega har den, og vi er begge misfornøyd. Det er småfeil med den hele tiden, og selv har jeg en feilmelding som ligger i statuslinja som det er umulig å bli kvitt. Ser etter en ny med dual-sim. Ingen budsjett. Kom gjerne med tips om det er noe nytt som er på vei inn i markedet. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Flyttet tråden til riktig kategori og endret til en beskrivende tittel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå