Gå til innhold

Lian Li har lagd et «vifteløst» kabinett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen kabinetter trenger vifter egentlig. Jeg har ikke brukt kabinettvifter de siste årene og jeg har ikke hatt problemer med varme. Har jo ikke overklokket og hatt behov for et par grader her og et par grader der, men utsagnet blir ikke mindre teit alikevel :p

Jaja, er ikke første gangen jeg har lest slike teite utsagn og fler blir det i fremtiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er egentlig helt enig i det innlegget, kabinettvifter hvem trenger det selv overklokket?

Skal man få bedre lufting får produsentene tilrettelegge for vannkjøling eller bruke gitter produsentene burde også bli flinkere å gjøre det mulig med større kabinettet\ større vifter, kunne brukt 20 CM cpu vifter på en noctua NH-D15

Da måtte kabinettet være 24 CM bred.

fractal_design_define_s_case_mod_mesh_be

Da sikrer man varmen ikke blir i kabinettet, slik varmen går mere i rommet.

Endret av LMH1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen kabinetter trenger vifter egentlig. Jeg har ikke brukt kabinettvifter de siste årene og jeg har ikke hatt problemer med varme. Har jo ikke overklokket og hatt behov for et par grader her og et par grader der, men utsagnet blir ikke mindre teit alikevel :p

Men kjører du passivt kjøpte komponenter?

AtW

Lenke til kommentar

Men kjører du passivt kjøpte komponenter?

AtW

Jeg gjør. Kjøpte noe ala denne i fjor høst. Tusler og går 24/7 i stuen uten noen problemer, og helt uten en eneste vifte. Temperaturen er langt under hva som er ubehagelig å ta på. :)

Trådløskortet er søppel, men til $230 føler jeg likevel at jeg har fått mye for pengene.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...