Cthulhu Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Dersom du liker det smått og stille, kan Lian Li PC-Q04 være noe for deg.Lian Li har lagd et «vifteløst» kabinett Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Ingen kabinetter trenger vifter egentlig. Jeg har ikke brukt kabinettvifter de siste årene og jeg har ikke hatt problemer med varme. Har jo ikke overklokket og hatt behov for et par grader her og et par grader der, men utsagnet blir ikke mindre teit alikevel Jaja, er ikke første gangen jeg har lest slike teite utsagn og fler blir det i fremtiden. 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Er egentlig helt enig i det innlegget, kabinettvifter hvem trenger det selv overklokket? Skal man få bedre lufting får produsentene tilrettelegge for vannkjøling eller bruke gitter produsentene burde også bli flinkere å gjøre det mulig med større kabinettet\ større vifter, kunne brukt 20 CM cpu vifter på en noctua NH-D15 Da måtte kabinettet være 24 CM bred. Da sikrer man varmen ikke blir i kabinettet, slik varmen går mere i rommet. Endret 14. januar 2016 av LMH1 1 Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Blir ikke mye lydløst med 70mm høyde for cpu-kjøler... skal ikke hevde at det ikke blir stille, men lydløst er et modig ord for et kabinett som like gjerne kunne vært uten sidedør Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Ingen kabinetter trenger vifter egentlig. Jeg har ikke brukt kabinettvifter de siste årene og jeg har ikke hatt problemer med varme. Har jo ikke overklokket og hatt behov for et par grader her og et par grader der, men utsagnet blir ikke mindre teit alikevel Men kjører du passivt kjøpte komponenter? AtW Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Ingen kabinetter trenger vifter egentlig. Jeg har ikke brukt kabinettvifter de siste årene og jeg har ikke hatt problemer med varme. Har jo ikke overklokket og hatt behov for et par grader her og et par grader der, men utsagnet blir ikke mindre teit alikevel Men kjører du passivt kjøpte komponenter? AtW Jeg gjør. Kjøpte noe ala denne i fjor høst. Tusler og går 24/7 i stuen uten noen problemer, og helt uten en eneste vifte. Temperaturen er langt under hva som er ubehagelig å ta på. Trådløskortet er søppel, men til $230 føler jeg likevel at jeg har fått mye for pengene. Lenke til kommentar
wodan Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 Airtop har også vifteløse varianter. Med Xeon ev. i7, og GeForce GTX 1060 ev Quadro M4000. http://airtop-pc.com/shop/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå