Weeb91 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Jeg har kjøpt disse på Clas Ohlson (også kjøpt på Jula) http://www.clasohlson.com/no/Veggfeste/36-3293 med disse får du det meste av adaptere opp på veggen og bort fra gulvet Jepp, så på dem. Men der må det også lages hull i veggen, såvidt jeg forstod, for å feste klipsene. Pluss at Brennenstuhl-paddene virker å være i bedre kvalitet. Dem føles ihvertfall slik, sammenliknet med "generic" padder. Og jeg liker kvalitet. Dessuten så har jeg hengt alle sammen på veggen over pulten, for enkel tilgang på både støpslene og bryterne på paddene. Og selv med schuko 7/7-støpsel, som gjerne har en tendens til å sitte godt fast, så er det ikke noe giv i paddene når dem skal dras ut. Ville ikke stolt like mye på noen klips-fester. Forstår det med kvalitet, det er viktig, spesielt mtp strøm og elektrisitet, men var mer med tanke på at det finnes muligheter for de som ikke har disse paddene, å få de opp på veggen. Og når det er sagt, så sitter de utrolig godt, og ikke lett å få ut når de først er satt på plass i klipsene disse kan også brytes av på midten, om man har en padde med feks 2 kontakter i bredden, istedet for alle på rekke. Endret 20. januar 2016 av Weeb91 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 16. februar 2020 Del Skrevet 16. februar 2020 Småheftig bump der her, men er det kommet noe nytt på markedet innen denne sjangeren som er verdt å notere seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå