Moerk Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Uventet åpenbaring Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 "Det beste kameraet er det du har med deg" heter det, og det er jo helt sant! Kamerakvaliteten er jo såpass bra på lommekameraer og mobilkameraer nå for tiden at det er ikke noe stress! Jeg hadde akkurat en slik åpenbaring jeg også en dag....men ikke kamera! Det ergrer meg enda.. Bildet er helt praktfullt! Du fikk med hele regnbuen og sola som skinner på landskapet er jo bare helt nydelig! Men jeg vet at i virkeligheten er det enda finere! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Meget smukt hvor heldig du var her vh Suss Lenke til kommentar
okjo Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Fantastisk regnbue..hadde vært irriterende å ikke fått bilde av dette. Flott bilde og vakker natur Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Å få med hele buen er jo storveis. Så får skarphet og andre små detaljer komme i annen rekke, selv om dette også er fullt ut akseptabelt. Fine omgivelser. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Takk. Hyggelig å få kommentarer. Fotografering er en givende hobby og bilder er et flott medium til å beskrive, kommunisere og ikke minst til å memorisere begivenheter og hendelser. Man trenger nødvendigvis ikke å være perfeksjonist eller kunstner for å ha stor glede av bildene sine, men jeg har allikevel både sans og respekt for de som vil utvikle hobbyen til det "perfekte". Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Her blir jo spørsmålet hvilken ende av buen du skal sette kursen mot for å finne krukka med gull? Roar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Mitt "gull" ligger midt mellom begge endene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg