eugenie Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg kjører enda Windows 7, og skal ikke bytte til Windows 10 riktig enda. Men er det noen måte å få bort dette maset om å oppgradere til Windows 10 på? Det er blå en og hvit rute som dukker opp fra systemkurven. Skulle ønske der var en avkrysning om ikke vise denne meldingen igjen. Men er det noen annen måte å få dette bort på? Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Fjern oppdatering KB3035583. Restart Windows. Kjør Windows Update, finn KB3035583 og skjul denne oppdateringen. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Last ned GWX Control Panel Der kan du få mer effektiv fjerning: Feks: Delete win 10 download folder Prevent Automatic win 10 upgrade Disable "Get win 10 app"/icon Delete win 10 upgrade program ++ La det inn på mine maskiner i går. Sparte meg mye mas og plass. Ca 2-3 GB pr maskin. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Det er ikke nødvendig å installere noe 3.parts software. 1) How to block Windows 10 upgrades (ZDNet): http://www.zdnet.com/article/how-to-block-windows-10-upgrades-on-your-business-network-and-at-home-too/ 2) How to manage Windows 10 notification and upgrade options (Microsoft): https://support.microsoft.com/en-us/kb/3080351 Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 16. januar 2016 Del Skrevet 16. januar 2016 Om man vil bruke et lite program eller gjøre det manuelt får være opp til hver enkelt. Det er uansett freidig gjort av Microsoft og irriterende med maset om å oppgradere. Windows Central har en nøysom artikkel om GWX-programmet: Stop your Windows 7 or 8.1 PC from forcing Windows 10 on you with GWX Control Panel Lenke til kommentar
eugenie Skrevet 20. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2016 Fjern oppdatering KB3035583. Restart Windows. Kjør Windows Update, finn KB3035583 og skjul denne oppdateringen. Det hjalp visst ikke å fjerne denne oppdateringen, for nå har maset startet igjen. Det var "stille" et par dager, men fra i går, har jeg fått dette maset 3-4 ganger. Så jeg får vel ty til å installere noe programvare for å kvitte meg med maset.. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg brukte oppskrift #1 i post #4 (ovenfor), og har ikke blitt mast på siden det. (Siden onsdag forrige uke.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå