Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun interessert?

Anbefalte innlegg

Hei! Lang historie til kort. Har fått kontakt med en jente. Vi snakket hver dag, og skypet hele tiden siden omtrent 1 desember. Vi holdte på, og skulle treffes for omkring ett år i forveien der. Men det ble ikke noe av. Hun tok opp igjen kontakten med meg 1 desember. Det var mest hun som tok intiativ til å spørre om å skype, siden hun spurte ofte før jeg hadde fått spørre. Hun sender meg hjerte og kyssetegn, og vi sender hverandre koselige natta meldinger.

Men nå etter at vi møttes på fredag i forrige uke. Så har hun vært litt stille, og holdt seg litt lavt. Når vi møtes og hun skulle dra ville hun gi meg en klem. Jeg er ganske nybegynner på dette. og andre klemmen var denne torsdagen. Jeg følte at jeg ikke fikk til å klemme henne skikkelig og at det er kanskje derfor hun holder seg litt tilbake? Gjorde jeg noe galt den dagen? Tenker jeg ofte

Hun hadde bursdag på søndagen etter denne fredagen og da skrev jeg en gratulasjons-melding til henne om hvor glad jeg har blitt i hun på kort tid. Jeg synes hun svarte litt tåpelig å skjønte vel ikke helt hva hun mente, hun skrev dette: "Fyyyyfaaan du kan ikke si sånt <3 <31000 takk :D" Hun har virket VELDIG "keen" på meg og spurte/spør meg om å møtes OFTE, og om når jeg slutter på skolen osv.  Nå er jeg mer usikker. Det er vel mest hun som har "gått rett på" Jeg har egentlig villet gå litt saktere frem. Vi har snakket så og si hver eneste dag frem til idag. Idag så valgte jeg å ikke skrive noe til hun, fordi jeg føler at jeg plager hun på en måte. Nå i de siste dagen har det vært sånn at jeg må starte samtalen osv. Om jeg så starter den på skolen f.eks. så kan hun ikke skrive til meg før på kvelden. Når kvelden kommer, så pleier jeg å skrive noe til hun fordi jeg er redd for at hun ikke kommer til å skrive noe til meg den kvelden. Det har nå vært sånn noen dager. Siden helgen. Hva driver hun på med? Liker hun meg? Som jeg har sagt så har hun virket VELDIG keen på meg. 

Anonymous poster hash: 17be7...92d
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ut i fra hvilken informasjon vi får er det vanskelig å si om hun liker deg mer enn som en venn eller ei, men skulle tro at hun gjør det, ta kontakt med henne og spør om hva du betyr for henne, om du er som en venn for henne eller noe mere, før hun rekker å svare så legg ut at du liker henne, formuler på din egen måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...