Søppelsveitt Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Mulig jeg ikke har sett alle muligheter, men kan man filtrere et søk i en tråd på sitt eget brukernavn, og dermed få listet alle poster man har bidratt med? takker for svar Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Jo, der får jeg alle tråder jeg har bidratt i, men jeg vil se alle mine poster i de aktuelle trådene også? Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Profil > Innlegg > Finn innhold > Kun innlegg 1 Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Profil > Innlegg > Finn innhold > Kun innlegg Nå begynner det å ligne noe her ja! Takker! Eneste som mangler er at man kan filtrere på tråder og kun se sine egne poster? Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Akkurat denne funksjonen savner jeg nå. Som så mange ganger før. Altså: Hvordan kan vi finne våre egne innlegg i den tråden vi står i? Generelt må jeg si at søkefunksjonaliteten på forumet trenger et løft. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 5. april 2016 Del Skrevet 5. april 2016 Er ikke dette den enkleste måten ? Hvert innlegg i en tråd får jo en egen link på høyre side av dine innlegg. Klikk på hver enkelt så kommer du rett til det innlegget du har laget. Beklager hvis jeg har misforstått, det er sent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå