Ragnar Skj Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Nordmarka - utsyn mot Ringerikes brede bygder Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Det oser av kulde over bilde ditt, Flott komponert vinterlandskap. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Du frister med skitur i dag også du! Litt synd at tretoppen ikke fikk bli med i bildet. Ellers flottings! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Fikk lyst på en skitur når jeg titter på bildet ditt, men her er det null snø. Som alle bilde må det ses i fullstr. Som nevnt er det eneste negative her at tretoppen mangla, eller var det flott bilde av vinterlandskapet dette! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Flott komponert vinterlandskap med en kald og snøkledd stemning . Skarpt og kontrastrikt med et fint lys . Liker dette og det forrige bildet ditt også !! Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Det oser av kulde over bilde ditt, Flott komponert vinterlandskap. Hei, og takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Du frister med skitur i dag også du! Litt synd at tretoppen ikke fikk bli med i bildet. Ellers flottings! Hei Helene, takk for din kommentar, nok en gang. Fint du nevner det med tretoppen, den var dessverre ikke med originalen heller. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Fikk lyst på en skitur når jeg titter på bildet ditt, men her er det null snø. Som alle bilde må det ses i fullstr. Som nevnt er det eneste negative her at tretoppen mangla, eller var det flott bilde av vinterlandskapet dette! Mvh Fredrik Hei Fredrik, og takk for din konstruktive kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Flott komponert vinterlandskap med en kald og snøkledd stemning . Skarpt og kontrastrikt med et fint lys . Liker dette og det forrige bildet ditt også !! Mvh Alec Hei Alec, og takk for hyggelig tilbakemelding ! Skj Lenke til kommentar
sussss Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Så får man fornemmelse af at gå ind i et smukt vinterlandsskab..masser af stemning her Vh Suss Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Kjølig og vakkert vinterlandskap HilsenTorhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Så får man fornemmelse af at gå ind i et smukt vinterlandsskab..masser af stemning her Vh Suss En god fornemmelse kan jeg si deg. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Kjølig og vakkert vinterlandskap HilsenTorhild Vinterlandskapet er vakkert når snø nærmest er limt fast på greiner og stammer. Takk for din gode kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Trodde det du nevner tilhørte Vestmarka. Men det kan godt være meg som ikke er riktig orientert for på de kanter har jeg aldri beveget meg. Kompen med trediagonalen sitter hvertfall fint. Lys og skarphet er det heller ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Trodde det du nevner tilhørte Vestmarka. Men det kan godt være meg som ikke er riktig orientert for på de kanter har jeg aldri beveget meg. Kompen med trediagonalen sitter hvertfall fint. Lys og skarphet er det heller ingenting å si på. Roar Hei, Vestmarka er slik jeg forstår området syd for Sollihøgda og i kommunene Asker, Bærum og Lier. Mer spesifikt er Borgersetra syd for Ringkollen beliggende i Krokskogen. Det som er litt forvirrende her er at for eksempel Ringkollen og vannet Storflåtan som ligger langt syd for nevnte Ringkollen står nevnt både under Nordmarka og Krokskogen. Kanskje vil Krokskogen være mer riktig stedsbetegnelse enn Nordmarka som jeg har i overskriften, men her er det visstnok forskjellige meninger. Ellers hjertelig takk for din kommentar til bildet. Skj Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 vinterlandskap er jo bare nydelig da. flott formidlet dette Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2016 vinterlandskap er jo bare nydelig da. flott formidlet dette Hei Knut, og takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg