Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vekk fra kjæresten i 1 mnd


Anbefalte innlegg

Jeg skal reise vekk fra kjæresten i en mnd. og synes allerde dette er vanskelig.. Skal helt på andre siden av jorden, så lurer på om noen har tips til hvordan vi skal klare dette? Skype er vanskleig når det er så tidforskjell...

 

Tenker også at det blir kjekt å se han igjen etterpå, og synes det hadde vært koselig om han var på flyplassen når jeg kommer hjem igjen. Men har også tenkt litt på at det hadde vært kjekt å overraske han. At jeg feks kommer hjem 1 dag før og bare drar bort der han bor.. tips til noe slik som kan overraske han skikkelig når jeg kommer tilbake? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overrask han med å dukke opp på vinduet hans, der du banker på. Du er gave i deg selv, han blir nok glad for å se deg og kjempe overraska. :)

 

Når det gjelder skype og slikt, uansett hvor mange timer forskjell det er, så klarer dere å ta en samtale når dere har lyst til det, bare å si at jeg skal ditt og datt den dagen, så vi kan prates da, eventuelt han forteller deg om han er hjemme mellom kl ditt og datt.

 

Lykke til med overraskelsen, fortell gjerne her hvordan det gikk :)

Lenke til kommentar

Overrask han med å dukke opp på vinduet hans, der du banker på. Du er gave i deg selv, han blir nok glad for å se deg og kjempe overraska. :)

 

Når det gjelder skype og slikt, uansett hvor mange timer forskjell det er, så klarer dere å ta en samtale når dere har lyst til det, bare å si at jeg skal ditt og datt den dagen, så vi kan prates da, eventuelt han forteller deg om han er hjemme mellom kl ditt og datt.

 

Lykke til med overraskelsen, fortell gjerne her hvordan det gikk :)

Tusentakk for et skikkelig svar. Skal fortelle hvordan det går, og hva det blir til :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...