GroKoDilla Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Et annet sted... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Takk for det Gro, godt med litt varme oppi alt dette kalde! Fine blåfarger som står godt til de rødlige steinene. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Kan jo nesten høre bølgeskvulpet hit. Vakkert bilde av det turkise hav. Kanskje et kutt nederst hadde gjort seg, men det kan tas på smakskontoen. Hilsen Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Slett ikke dumt med noglen sommerbølger nå. Det er bare det jeg savner fra alle tropevintrene mine. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. januar 2016 Del Skrevet 15. januar 2016 Hei, Gro. Et nydelig bilde ; blå himmel med et tynt skydekke, blått hav som skifter til turkis mot land der rustrød granitt skaper kontraster som gjør landskapet uimotståelig. Bølgeskvulpet i forgrunnen skaper "liv og dynamikk" i bildet, og det tenner min reiselyst, - jeg vil dra, - nå ! M v h Albert. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Takk for det Gro, godt med litt varme oppi alt dette kalde! Fine blåfarger som står godt til de rødlige steinene. Takk for det, Helene! Naturen er god på harmoni :-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Kan jo nesten høre bølgeskvulpet hit. Vakkert bilde av det turkise hav. Kanskje et kutt nederst hadde gjort seg, men det kan tas på smakskontoen. Hilsen Fredrik Noe av det verste jeg vet å kutte i naturbilder... Vil gjerne ha med alt! :-) Men prøvde alternativet ditt, og det funket det også ;-) Så at jeg hadde latt et lite rusk ligge unødig igjen i høyrekanten, så jeg tok med det i samme slengen ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Slett ikke dumt med noglen sommerbølger nå. Det er bare det jeg savner fra alle tropevintrene mine. Roar Noen ganger må man bare nøye seg med minnene... :-/ Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 19. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2016 Hei, Gro. Et nydelig bilde ; blå himmel med et tynt skydekke, blått hav som skifter til turkis mot land der rustrød granitt skaper kontraster som gjør landskapet uimotståelig. Bølgeskvulpet i forgrunnen skaper "liv og dynamikk" i bildet, og det tenner min reiselyst, - jeg vil dra, - nå ! M v h Albert. Hehe - Jeg er veldig godt betalt, da, skjønner du ;-) Takk for utfyllende tilbakemelding! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg