Muggkaare Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg liker The Witcher 3 godt, men koste meg fremdeles mye mer med Life is Strange. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Ja så var det rundet, for ett fabelaktig og minneverdig spill Nesten litt slapp samvittighet for at jeg betalte så lite for det, rett og slett en nydelig opplevelse. Var veldig deilig å kunne spille det nærmest i ett da. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Ja så var det rundet, for ett fabelaktig og minneverdig spill Nesten litt slapp samvittighet for at jeg betalte så lite for det, rett og slett en nydelig opplevelse. Var veldig deilig å kunne spille det nærmest i ett da. Kjøpte det til fullpris selv og også bestilt collectors edition. Måtte bare ha den pga soundtracket. Føler at det absolutt har vært verdt prisen også! (Ikke ment for å gi deg dårligere samvittighet! ) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Haha, skjønner Ja mange av låtene i spillet gav gode vibber, så må utforske litt på den fronten i hvertfall Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 What the....! Jeg får ikke kommet i gang med spillet! Den første manøveren jeg skal gjøre - å flytte muspekeren bort på et bilde på pulten i klasserommet, viser seg å være umulig. Jeg får flyttet pila bare i begrenset omkrets rundt sirkelen den er i, men rekker ikke bort til bildet, så jeg får klikket på det! Er dette en bug? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 Spilte det med gamepad selv, men har du prøvd å restarte spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå