Arodem Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Hva er det Respawn pønsker på?Titanfall-gjengen jobber med et actioneventyrspill i tillegg til Titanfall 2 Lenke til kommentar
Prolix Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Artig. Gleder meg veldig til å se hva de pønsker på. Var en av de som ble igjen med Titanfall lenge etter de fleste hoppet av. Belønningen jeg fikk av det spillet når jeg endelig hadde mestret "parkour" delen feilfritt var enorm. Sammen med konstante oppdateringer med nye spillmoduser var det vanskelig å legge fra seg. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Titanfall var ett ganske så forglemmelig spill. Er likevel spent på hva som rører seg med Titanfall 2 Lenke til kommentar
Jaxhon Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Det med actionfylt eventyrspillet har stått i Respawns jobbsøknader i mange måneder allerede. Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Blir nå gøyalt å se hva de holder på med. Likte jo Titanfall ganske greit. Skulle gjerne spilt det mer. Problemet er heller det at spillet er vel rundt 60gb stort på pc så gidder aldri å bruke tida til å laste det ned igjen. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Blir nå gøyalt å se hva de holder på med. Likte jo Titanfall ganske greit. Skulle gjerne spilt det mer. Problemet er heller det at spillet er vel rundt 60gb stort på pc så gidder aldri å bruke tida til å laste det ned igjen. Bare 20gb å laste ned, men tar 50gb opp av plass. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Dyktige utviklere som driver Respawn, geniene bak Modern Warfare 1 og 2. Ja jeg syns faktisk de spillene er ganske så geniale, spesielt en spiller modusen. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Koser meg med Titanfall enda jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå