karoald Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Litt før Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Herlig lys og farger. Du blir vel bare dr... lei av maset mitt når jeg nevner at ved å ta en beskjæring nede så vannlinja munner rent ut på nedre ramma med litt luft fram til hjørne framfor å la den gå paralelt med bildekanten så øker spenningen i bildet. Scroll ned, dekk til og ta en titt. Du behøver jo ikke å være enig med meg. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Er det Røssvika? Jeg ble skikkelig nysgjerrig. Erkna ser jo så nær ut, jeg får det ikke helt til å stemme.. Flotte farger og fint gjenskinn i sjøen. Godt jobba! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Lite å si på fager og lys her. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Flott utsnitt og herlige farger, fint med refleksjonen på stranda og at det er snøkledt. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
karoald Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Herlig lys og farger. Du blir vel bare dr... lei av maset mitt når jeg nevner at ved å ta en beskjæring nede så vannlinja munner rent ut på nedre ramma med litt luft fram til hjørne framfor å la den gå paralelt med bildekanten så øker spenningen i bildet. Scroll ned, dekk til og ta en titt. Du behøver jo ikke å være enig med meg. Roar Neida blir ikkje sur----prøver meg fram. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Er det Røssvika? Jeg ble skikkelig nysgjerrig. Erkna ser jo så nær ut, jeg får det ikke helt til å stemme.. Flotte farger og fint gjenskinn i sjøen. Godt jobba! Har du hørt/sett Sagabu? Lenke til kommentar
karoald Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Lite å si på fager og lys her. Mvh Ragnar Masse lys ved havet og serleg ein slik dag. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Flott utsnitt og herlige farger, fint med refleksjonen på stranda og at det er snøkledt. Mvh Oddmund Det var ein sjelden dag på denne øya-- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg