Gå til innhold

Miss Sixty, noen som liker/bruker det enda?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nope. Brei slapp ræv, korte ben og sleng i leggen. Yuk. Lite stilfullt.

Kan vel ikke kalle de rompene breie da! Og hva er gæli med sleng i leggen? Det er jo på vei inn igjen det! ?

Denne kan du hvertfall ikke kalle brei og slapp!

post-272691-24283_thumb.jpeg

Endret av Cowboy33
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er helt enig med johanf.

 

Faktisk er doneribukser stygt i 90% av tilfellene. Ingen som bruker kjole lenger? Det er fint. Ingen som bruker normale (elegante) bukser lenger? Det er oftest langt finere og mer flatterende enn dongeribukser.

 

Dongeribukser er faktisk en utbredt vrangforestilling. Faktisk er vrangforestillingen så åpenbar at jeg kan summere det hele med ett enkelt spørsmål:

 

Hvorfor går feite damer med trange uflatterende jeans?

 

Jeg er enig med johanf angående bildene også. De var ikke spesielt flatterende. Dongerbukser får ofte rumper til å se firkantede eller lange ut, eller får jenter til å se ut som de har en tjukk dott kjønnshår eller eventuelt en penis foran. Fargen er også stygg som regel. Noen damer tar seg bra ut i jeans da, men det avhenger også at det passer med resten av stilen.

 

Selv husker jeg åletrange svarte miss sixty (ikke jeans) bukser fra 1990 tallet. De var sexy og meget populære blant jentene i skoleklassen min.

 

Det aller mest sexy og flatterende for de aller fleste kvinner er kjole. Kjole er elegant og flott og kan være meget flatterende selv på tykke jenter.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...