Cowboy33 Skrevet 13. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2016 Finnes det noen rundt i Norges land som fortsatt liker og bruker Miss Sixty klær? Jeg syns mange av klærne til Miss Sixty, som var poppis for en del år siden, er fantastisk flotte! Men ser nesten aldri noen som bruker dem lenger... Hvertfall ikke her i Norge! Hva ville du tenkt om du så ei jente i Miss Sixty bukser i dag? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2016 Jeg ville ikke visst at det er Miss Sixty engang, og det har jo ingen betydning om det er et merke som er populært akkurat nå eller om det var populært for mange år siden. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 13. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2016 Klær skaper folk, men man kan også gjøre det uten. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 13. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2016 Så lenge buksa sitter godt på og viser det den skal på en fin måte, så er det samme for meg hvilket merke buksa til jenta bruker er. Lenke til kommentar
Cowboy33 Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) Dette er en av mine favoritter! Spanky heter denne typen! Endret 13. januar 2016 av Cowboy33 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 13. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 13. januar 2016 Hvem er modellen? 1 Lenke til kommentar
Cowboy33 Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. januar 2016 Denne typen er også en favoritt! Lenke til kommentar
Cowboy33 Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2016 Så lenge buksa sitter godt på og viser det den skal på en fin måte, så er det samme for meg hvilket merke buksa til jenta bruker er. Miss Sixty buksene sitter som et skudd, og er helt nydelige på! Har ikke sett noen andre bukser som gir jentene så fin rumpe! Også er det mye kule detaljer på dem, som knapper, spesielle lommer, spesielle sømmer osv.! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2016 Har en bekjent som bruker dem. Men han er da også litt merkelig av seg. 2 Lenke til kommentar
Cowboy33 Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2016 Har en bekjent som bruker dem. Men han er da også litt merkelig av seg. Ja, hvis han er gutt, så er det litt merkelig! Det var jo jenter jeg tenkte på, siden det er jenteklær! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2016 (endret) Husker hipsterjentene på videregående fnøs av det (og Buffalo-sko) for femten år siden, men jeg skjønte aldri hva som var den store forskjellen på Miss Sixty og andre dongeribukser. Endret 14. januar 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2016 Det var det store her for 17 - 18 år siden, men ble fasa ut for en 14 - 15 år siden, til fordel for Fornarina. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 14. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2016 Dette er en av mine favoritter! Spanky heter denne typen! Sånn bukse uten baklommer er noe av det minst attraktive jeg ser... Lenke til kommentar
Cowboy33 Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2016 Dette er en av mine favoritter! Spanky heter denne typen! Sånn bukse uten baklommer er noe av det minst attraktive jeg ser... Smak og behag! Jeg syns det meget fint! Spesielt Miss sixty sine, for de har spesielle sømmer! Slik som denne på bildet her, som heter Heart! Men Miss Sixty har også mange fine med baklommer også! Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg skjønner det er en grunn til at dette ikke er på moten lengre, men klart...hver sin smak. Lenke til kommentar
Cowboy33 Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. januar 2016 Jeg skjønner det er en grunn til at dette ikke er på moten lengre, men klart...hver sin smak. Hvorfor det? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2016 Ting som er på moten går nødvendigvis av moten. Det er sånn det er. En gang var hockeysveisen det feteste man kunne ha på hodet. 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 15. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2016 Hvorfor det? Jeg synes ikke noen av bildene her viser frem bukser eller brukeren på en flatterende måte. Lenke til kommentar
Cowboy33 Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2016 Hvorfor det?Jeg synes ikke noen av bildene her viser frem bukser eller brukeren på en flatterende måte.Bedre? Lenke til kommentar
Cowboy33 Skrevet 15. januar 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2016 Hvorfor det?Jeg synes ikke noen av bildene her viser frem bukser eller brukeren på en flatterende måte.Bedre?Eller: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå