GrinderX9 Skrevet 14. januar 2016 Del Skrevet 14. januar 2016 Ganske bra skrevet . Savner at du utdyper litt mer om hva som er bra og hva som er dårlig. Men alt i alt, ganske bra Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2016 Takk for tilbakemelding. Jeg vet jeg kunne ha utdypet mer, men problemet er at jeg fint kan sitte hele natten og utdype ting i spillet, og en leseranmeldelse bør ikke være for lang. Det er mange om beinet, så det er viktig å ha en anmeldelse som er utdypende nok til å gi en helhetig vurdering av spillet, men samtidig ikke så lang at folk går lei av å lese. Det er også ganske vanskelig å si hva som er bra og dårlig med spillet, da alle har forskjellig smak. For eksempel liker jeg kampsystemet i spillet, men det blir alt for mye av det gode for min del. På den annen side er det ennå et godt stykke opp til Uncharted, og det er jo regnet som en klassiker. Så hvor mye kamp er for mye? For meg er det for mye fokus på kamp når jeg sitter igjen med følelsen av å spille noe helt annet enn Tomb Raider. Hadde dette vært en Tomb Raider spin-off, eller et helt annet spill, hadde jeg nok likt det mer enn jeg gjorde. For all del, jeg synes det er et meget bra spill, og har ingen problemer med å anbefale det til fans av sjangeren. Men ikke forvent et klassisk Tomb Raider. Den serien er nok dessverre død og begravet. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Syntes spillet er svært bra men ikke siste delen med all den irriterende klatringa opp til toppen av bygget, det blir for mye styr og ganske kjedelig, men ellers syntes jeg det er noe av det best så langt i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå