Kikert Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) Spilte gjennom ca halvparten på PC, men jeg synes ikke dette var et spill som passet å spille på PC'en. Til PC så ville jeg gitt det 6/10. Tror dette er bedre å spille på konsoll og til hånholdt enda bedre. Jeg vet at noen folk argumenterer for at et spill er det samme uansett plattform, men det synes ikke jeg. Litt rart å mene det kanskje, I know Men det er et skikkelig artig spill, NepNep er en jente jeg kan like. Anbefaler å teste det hvis man liker anime, humor og rundebasert "asiastil" kamper. Det er en god stemning og bra historie, det er selvfølgelig noe sexualisering, men ikke så mye at det blir kleint slik som i en del andre spill.Det var mine få ord om spillet. Bra anmeldelse Crext og jeg ble skikkelig overrasket over at dette spillet ble anmeldt her på Gamer, superflott, keep it up :) Gi +1 på denne folkens så slike spill blir dratt frem i lyset litt oftere. Edit; Litt leif's. Endret 13. januar 2016 av Belphegor 1 Lenke til kommentar
Crext Skrevet 13. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2016 Spilte gjennom ca halvparten på PC, men jeg synes ikke dette var et spill som passet å spille på PC'en. Til PC så ville jeg gitt det 6/10. Tror dette er bedre å spille på konsoll og til hånholdt enda bedre. Jeg vet at noen folk argumenterer for at et spill er det samme uansett plattform, men det synes ikke jeg. Litt rart å mene det kanskje, I know Men det er et skikkelig artig spill, NepNep er en jente jeg kan like. Anbefaler å teste det hvis man liker anime, humor og rundebasert "asiastil" kamper. Det er en god stemning og bra historie, det er selvfølgelig noe sexualisering, men ikke så mye at det blir kleint slik som i en del andre spill. Det var mine få ord om spillet. Bra anmeldelse Crext og jeg ble skikkelig overrasket over at dette spillet ble anmeldt her på Gamer, superflott, keep it up :) Gi +1 på denne folkens så slike spill blir dratt frem i lyset litt oftere. Edit; Litt leif's. Hehe, jeg ser den. Det er helt klart en av de mer vanskelig spillene å anmelde på karakter fordi serien er så spesiell/annerledes. Når det kommer til å skille consolene er jeg helt enig. Jeg pleier hvertfall å skille på PSV vs PS3/PS4. Jeg tok vel kanskje litt utgangspunkt i at dette var Vita spill når jeg kjøpte det for en hundrelapp på PCen (jeg visste jo at det var hva det var, og det sto også på "coveret", så en blir jo ikke lurt til å tro noe annet). Litt av grunnen til at en nesten må skille er også at "kvalitet" på Vita og PS4 ikke blir det samme heller. Det henger jo sammen med at på Vitaen må en kunne skru av og på når som helst, og hvis spillene har lengre lengde enn 20-30 timer så faller en fort av siden du gjerne ikke kan spille like lenge av gangen (1 time på toget om dagen?), osv. Jeg har kjøpte begge oppfølgerne på Vita og det er helt klart best å ha de der. Jeg vil fortsatt si at hvis en er nysgjerrig er det ikke noe problem å teste det på PC bare for å se hva det går ut på men du MÅ ha kontroll. Jeg bruke PS4 kontroll på PCen når jeg spilte dette, slik btw, og jeg kan ikke for et sekund se for meg å brukt keyboard til dette. Takker for fine ord, er helt enig i at disse spillene av en eller annen grunn går norske spillesider hus forbi. Etter at jeg begynte å titte på nichegamer eller siliconera fant jeg plutselig en ekstra verden med underholdning. Spesielt de månedlige "sales numbers" chartsene for Japan syns jeg er fine slik at en ser hva folkene på øyen spiller, og dermed også får litt tips på hva som kunne vært interessant. Ting som i snitt får slik 8-9/10 der borte kan faktisk havne under 6-7/10 her (tror det skjedde med Lollipop Chainsaw, noen av Atelier spillene, Senran Kagura SV, osv. osv.), så det er mye som går på det subjektive. Lenke til kommentar
Svar Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Hvordan bruker man PS4 kontrolleren på en PC? Lenke til kommentar
Crext Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2016 Hvordan bruker man PS4 kontrolleren på en PC? Hei. En bruker converteringsprogram for å lure PCen til å tro at det er en X1/X360 kontroll. Det er noen alternativer der ute. Personlig bruker jeg DS3 Driver, men denne har jeg hatt lenge hvor den var ment for PS3 kontroll tilbake når det var aktuelt. Den gangen var det enda litt vanskeligere fordi en også måtte installere et separat program for å få PCen til å akseptere PS3 kontrollen som en "PC-kontroll". Uansett, nå trenger du bare converteringsprogrammet fordi PCen finner PS4 kontrollen din det øyeblikket du kobler den til via PS4. Når det er sagt leste jeg meg opp og det ser nå ut som at det er en DS4Windows ute å går (altså oppgradert versjon). Jeg anbefaler deg heller å bruke denne når den også klarer å registrere "styrken" på L2 og R2, noe DS3 ikke klarer (som PS3 kontroller aldri hadde). Det skal være gratis å laste ned dette. Guiden jeg titter på er her: http://www.digitaltrends.com/gaming/how-to-connect-a-ps4-controller-to-pc/ Den virker rimelig straight forward. Men en veldig ting som er viktig, som ikke står i guiden, er at du må skru av anti-virus autoprotect (når du laster ned) og autoscan (hver gang du åpner den/skal bruke kontrollen) når hvertfall McAfee sletter noen av filene programmet trenger for å kjøre. Hvis det først skjer så må du fjerne alt og legge inn på nytt. Lenke til kommentar
Crext Skrevet 23. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2016 nå trenger du bare converteringsprogrammet fordi PCen finner PS4 kontrollen din det øyeblikket du kobler den til via PS4. via *USB* Lenke til kommentar
Svar Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Fungerte gull det Endelig kan jeg spille HDN uten at jeg får vondt i hodet pga elendig kontroller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå