jarmush Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Har en 4 år gml Acer Aspire M3920 desktop pc med Amd Radeon HD 6570 skjermkort (1Gb). Skjermen jeg har i dag er koblet til vga porten via et dvi adapter, tror jeg det er. Kan jeg bruke to skjermer til en slik pc eller må man ha ett skjermkort til hver skjerm? Skal kjøre ett program som er lagret på pcn og ett program over internett samtidig (ikke dataspill). Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 (endret) Går fint hvis du bruker utvidet skrivebord, men du får neppe AMD Eyefinity slik at du slår flere skjermer til f.eks 4k skjerm for film\spill. Da det krever nyere skjermkort HD 7950 eller nyere. Eller det kan være det går for eldre operativsystemer da jeg vet windows 10 har kun nyere drivere for HD 7900 serien. Endret 13. januar 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Går fint det. 2 utganger på skjermkortet vil stort sett si at du kan ha 2 skjermer. Spille 2 spill samtidig vil dog gå dårlig Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 13. januar 2016 Del Skrevet 13. januar 2016 Man kan ofte også benytte div. eksterne USB-adaptere for skjermer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå